کد خبر: ۵۷۷۴۶۲
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

کشف ۱۳۶ کیلوگرم تریاک در بطری‌های شامپو

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف ۱۳۶ کیلوگرم تریاک از خودروی متهم در جاده فشافویه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ محمد بخشنده در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از فعالیت مجرمانه فردی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

کشف ۱۳۶ کیلوگرم تریاک در بطری‌های شامپو

وی بیان داشت: در تحقیقات به‌عمل‌آمده مشخص شد که این متهم قصد دارد مواد مخدر را از استان‌های جنوبی خریداری و در محموله بار نوشیدنی و شامپو در استان یزد بارگیری کند سپس مواد مخدر موصوف را با یک دستگاه خودرو خاور در پوشش محموله بار به شهر تهران منتقل کند، از این‌رو کارهای اطلاعاتی برای شناسایی مسیر حرکت خودرو متهم انجام شد.

سرهنگ بخشنده عنوان کرد: هفتم اسفندماه سال جاری با ورود خودرو متهم، به شهر تهران، مأموران عملیات خودرو موصوف را تحت مراقبت قراردادند و پس از مدتی تعقیب، مأموران فرمان توقف خودرو را دادند ولی متهم به‌محض مشاهده مأموران در نزدیکی خود، بلافاصله بدون توجه به‌فرمان پلیس با سرعت بالایی از محل گریخت.

این مقام انتظامی بیان کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز، مأموران برای توقف خودرو چند تیر هوایی شلیک ولی متهم که همچنان به فرار خود ادامه می‌داد، چند تیر به لاستیک خودرو شلیک و درنهایت موفق شدند خودروی متهم را در جاده فشافویه، گردنه حسن‌آباد متوقف و راننده آن را دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی انجام‌شده از خودروی متهم مقدار ۱۳۶ کیلوگرم در بطری‌های نوشابه، آب و شامپو کشف و متهم به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ بخشنده در پایان گفت: متهم پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی شد.

مهر 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین