کد خبر: ۵۷۷۴۷۰
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷

وزش باد شدید در راه است

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذشته بین 4 تا 12 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است گفت: امروز و فردا شاهد وزش شدید باد در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدحسن باقری‌شکیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آسمان استان از امروز تا شنبه نیمه ابری تا تمام ابری خواهد بود اظهار کرد: در برخی ساعات همراه با بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز و فردا شاهد وزش شدید باد در نقاط مختلف استان خواهیم بود افزود: به دلیل شدت وزش باد احتمال شکستن شاخه درختان، تابلوها و خسارت به بنرها و تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه از نظر تغییرات دمایی، دمای روزانه به دلیل بارش رحمت الهی چند درجه کاهش می‌یابد عنوان کرد: دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذشته بین 4 تا 12 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وی با بیان اینکه تا چند روز آینده تغییر دمای محسوسی نخواهیم داشت خاطرنشان کرد: از روز شنبه احتمال بارش برف و باران در استان وجود دارد که این بارش‌ها در مناطق مرتفع به شکل برف خواهد بود.

باقری‌شکیب یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته فامنین با منفی یک درجه به عنوان سردترین و نهاوند با دمای 14 درجه گرمترین نقطه استان گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین