کد خبر: ۵۷۷۸۴۸
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰

ریزش آوار در زاهدان یک قربانی گرفت/ تداوم باران در شمال سیستان وبلوچستان

مدیر مرکز حوادث فوریت های پزشکی زاهدان گفت: ساعتی قبل به علت ریزش آوار یک منزل در بلوار رسالت زاهدان یک نفر جان باخت.
آفتاب‌‌نیوز :
فریبرز راشدی امروز در گفت و گو با فارس اظهارکرد: ساعتی قبل به علت ریزش آوار یک منزل در بلوار رسالت زاهدان یک نفر جان باخت.

مدیر مرکز حوادث فوریت های پزشکی زاهدان گفت: ٣دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد اما متاسفانه مصدوم فرد مصدوم برخلاف انجام عملیات احیاء، فوت شد.

تداوم باران تا ساعتی دیگر، در شمال سیستان وبلوچستان

موج بارشی تا نیمه های شب از شمال سیستان و بلوچستان خارج می شود اما تا ساعات آینده در این مناطق بارش های رگباری و پراکنده انتظار می رود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کارشناس پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی در زاهدان تا حدود سه ساعت دیگر ادامه دارد و این موج بارشی تا نیمه های شب از شمال سیستان و بلوچستان خارج می شود اما تا ساعات آینده در این مناطق بارش های رگباری و پراکنده انتظار می رود.

ملاشاهی افزود: از ساعات آینده تا بامداد فردا شنبه تمرکز بارش ها در جنوب شرق سیستان و بلوچستان خواهد بود به طوریکه در شهرستان های فنوج، نیکشهر، قصرقند، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، سرباز و جنوب دلگان طغیان رودخانه های محلی قطعی است.

وی تصریح کرد: بامداد فردا این سامانه از جنوب شرق این استان خارج می شود اما شرایط برای رگبار و بارش های پراکنده در این مناطق وجود دارد.

وی بیان کرد: برای فردا وزش باد شدید در جنوب شرق سیستان و بلوچستان بویژه در شهرستان سراوان پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان گفت :با فعالیت سامانه بارشی جدید، از اکثر نواحی سیستان و بلوچستان گزارش بارندگی شد که تا اکنون بیشینه بارش ها مربوط به شهرستان های زاهدان، خاش و بزمان است.

ملاشاهی افزود: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، بیشینه بارندگی ثبت شده از سامانه بارشی فعال در استان مربوط به اسلام آباد نصرت آباد از توابع شهرستان زاهدان با 51 میلی متر است و بعداز اسلام آباد بیشترین بارندگی مربوط به ایستگاه بارانسنجی بزمان با 50 میلی متر بارندگی است که سبب طغیان رودخانه های محلی و سیلابی شدن معابر این منطقه شد.

وی گفت: از ایستگاه خیرآباد بالا در غرب زاهدان 30 میلی متر، ایستگاه مرکز تحقیقات هواشناسی واقع در میدان حسابی زاهدان 25 میلی متر و از ایستگاه فرودگاه زاهدان 12 میلی متر بارندگی گزارش شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین