کد خبر: ۵۷۸۸۰۵
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

داورزنی: از ترکمن‌ها عذرخواهی می‌کنیم/ فایل صوتی سوارکاری بررسی می‌شود

معاون قهرمانی وزارت ورزش با اشاره به حاشیه‌های فایل صوتی سوارکاری گفت: رییس فدراسیون سوارکاری توضیح داد آن صحبت ها صحت ندارد و ما هم مسئله را بررسی می‌کنیم تا کدورتی در دل مردم ترکمن نباشد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا داورزنی در حاشیه مراسم معارفه رئیس فدراسیون قایقرانی در جمع خبرنگاران در مورد فایل صوتی منتسب به رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: خود خلیلی در این مورد توضیح داد و همه قومیت‌ها در کشور ما از عزیزان هستند. در همین تیم ملی فوتبال سردار آزمون از بندر ترکمن را داریم در والیبال تعداد زیادی از بندرترکمن داریم. خود خلیلی هم گفت چنین بحثی مطرح نیست. اینکه در یک فضایی که افراد مقابل قوم قرار بدهند درست نیست. در بین مدیران ما، نفراتی از همه قومیت‌ها هستند اما برخی می‌خواهند فضا را تخریب کنند و ما این را نمی‌پسندیم. خود خلیلی گفت چنین چیزی صحت ندارد مسئله سو استفاده است. ما هم بررسی می‌کنیم تا در دل خود مردم ترکمن کدورت نباشد و ما هم از آنها عذرخواهی می‌کنیم.

وی هم‌چنین درباره حاشیه‌های اظهاراتش درباره پاداش بازی‌های آسیایی بیان کرد: در مجمع ووشو یکی از خبرنگاران سوال کرد پاداش‌ها را پرداخت نمی‌کنید و من هم گفتم تحمل داشته باشید و در شرایط جنگی هستیم وزارت ورزش به تعهدات خود عمل می‌کند اما بعد دیدم تیتر زده‌اند بعد از جنگ پاداش‌ها را می‌دهیم. من باز هم می ‌گویم آن‌چه تعهد وزارت ورزش است انجام خواهد شد.

داورزنی در مورد انتخابات هندبال که ۷ هیأت بدون رئیس دارد و در پاسخ به اینکه بهتر نیست این انتخابات به تعویق بیفتد، تصریح کرد: در مجمع ۴۵ نفر باید رأی بدهند حالا ۵- ۶ هیأت سرپرست هستند موردی ندارد و ۴۰ نفر که می‌توانند رأی بدهند. به هر حال باید رئیس انتخاب شود و برنامه با قدرت بیشتری انجام دهد. فدراسیون خیلی از اعزام‌ها را دارند و همه آن‌ها باید سرو سامان گرفته شود و اگر انتخابات فدراسیون عقب بیفتد برنامه‌ها بهم می‌خورد. تشخیص خود دوستان هم همین بود که انتخابات برگزار شود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم انتخابات دو سه فدراسیون سال ۹۸ بیفتد. ثبت نام کشتی هم آغاز شد تا خیال کشتی راحت و حرف و حدیث‌ها تمام شود. فکر کنم در سال جدید انتخابات کشتی والیبال ورزش رزمی را داشته باشیم.

معاون وزیر ورزش درباره تصویب قانون جدید در مجلس مبنی بر شروط جدید بازنشستگی گفت: تبصره ۶۵ سال سن و ۳۵ سال خدمت در قانون جدید کلاً حذف شده است. بهتر است این موضوع را از مسئولان سوال کنید. افراد می‌توانند تا ۶۵ سال کار کنند به خصوص اینکه دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر باشند. مگر اینکه درخواست بازنشستگی کنند. همه در برابر قانون تمکین می‌کنیم و این مسئولیت‌ها فرصتی برای خدمت است.

داورزنی در مورد ثبت نام برخی افراد بدون داشتن تخصص در انتخابات چند فدراسیون گفت: منع قانونی ندارد. اعضای مجمع هستند که باید به افراد رأی دهند که آیا این فرد توانایی این مسئولیت را دارد یا نه. مجمع تشخیص می‌دهد کدام فرد اصلح‌تر است.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین