کد خبر: ۵۷۹۰۱۳
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

حفاری معابر کرج ممنوع شد

معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری ویژه کرج گفت: هرگونه حفاری درمعابر این شهرستان از 15 اسفنده ماه جاری تا پس از تعطیلات نوروز ممنوع است.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین شریف کاظمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تصمیم با هدف ایجاد بسترها و امکانات خدماتی، گردشگری برای رقم خوردن سفری خاطره انگیز برای مسافران نوروزی اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: افزایش سهمیه نانوایی های مسیر گردشگران، تهیه سرویس های بهداشتی سیار و آماده باش به مراکز عمومی برای اسکان موقت از دیگر تمهیدات پیش بینی شده دراین زمینه است.

شریف کاظمی گفت: پیش بینی سوخت لازم در جایگاه های سوخت و 2 سایت اسکان موقت در جاده کرج - چالوس ازدیگر موضوعات موردتوجه برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی است.

معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری کرج اظهارداشت: با مشارکت شهرداری های کرج، کمالشهر و آسارا و بخشداری های مرکزی و آسارا و سایر ادارات متولی امر، نسبت به پاکسازی مسیرها و استقبال از بهار انجام می شود.

شریف کاظمی تاکید کرد: تا جایی که این امکان وجود دارد بسترهای خدمات الکترونیک باید افزایش یابد تا اقداماتی از قبیل خرید بلیط نوروزی به کاهش ترددهای درون شهری منتهی شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین