کد خبر: ۵۷۹۱۲۶
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸

وزیر آموزش و پرورش: بخشی از معوقات فرهنگیان تا پایان امسال پرداخت می‌شود

وزیر آموزش و پرورش در مورد معوقات فرهنگیان گفت: امیدواریم با همکاری که دولت، سازمان برنامه‌وبودجه و خزانه تابه‌حال داشته بتوانیم در این روزهای باقی‌مانده از سال ۹۷، بخشی از این معوقات را پرداخت کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
سید محمد بطحایی در حاشیه دیدار با آیت‌الله نوری همدانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تغییر رویکرد آموزش و پرورش در ارتباط با تکلیف شب دانش آموزان اظهار داشت: این تغییر رویکرد به این معنا نیست که دانش آموزان تکلیفی نداشته باشند، بلکه رویکرد تکالیف مهارت محور از سوی وزارتخانه و مدارس به جد دنبال شده و دانش آموزان در حین انجام تکالیفشان با مسائل خانه، خانواده و اجتماع آشنا می‌شوند.

وی در مورد معوقات فرهنگیان وزارت  آموزش و پرورش نیز گفت: امیدواریم با همکاری که دولت، سازمان برنامه‌وبودجه و خزانه تابه‌حال داشته بتوانیم در این روزهای باقی‌مانده از سال 97 بخشی از این معوقات را پرداخت کنیم تا از زیر بار شرمندگی همکاران‌مان آزاد شویم.

وزیر آموزش و پرورش در پایان با اشاره تخصیص اعتبارات از سوی آموزش و پرورش برای اسکان زائران نوروزی در مدارس گفت: پیش‌بینی می‌شود پذیرای حدود 14 میلیون نفر شب در ایام نوروز باشیم، اسکان مسافران نوروزی در مدارس از 29 اسفند شروع‌شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد یافت.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین