کد خبر: ۵۷۹۱۵۱
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰

قطبی: بعد از هر نتیجه‌ای سعی می‌کنم جنتلمن باشم/ از دایی ناراحتم چون با من دست نداد

سرمربی تیم فولاد خوزستان نسبت به عملکرد علی دایی بعد از بازی واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
افشین قطبی پس از شکست تیمش برابر سایپا در نشست خبری اظهار کرد: بازی سختی برای ما بود چون دو تیم آمده بودند که بازنده نباشند. تیم ما یک فرصت بسیار خوب داشت آن‌ها هم فرصت خوبی داشتند. طب بازی‌های اخیر فرصت‌هایمان را گل نمی‌کنیم و من نگران این موضوع هستیم چون تیمی خوب ساخته‌ام. من احترام زیادی برای دایی قائلم چون مرد بزرگی در فوتبال ایران است اما او بعد از بازی بدون اینکه دست بدهد رفت و خداحافظی نکرد که من را ناراحت کرد. من به دنبال آقای دایی بودم. برادرش حرف‌هایی به من زد.

قطبی همچنین گفت: ما سعی داریم مشکلات خودمان را حل کنیم و با جذب بازیکن خارجی شرایطمان را بهتر کنیم. امروز هم بازیکن خارجی ما در آخرین لحظات خط خورد چون آی تی سی او صادر نشد. وقتی وسط فصل به تیمی می‌آیید کار سخت می‌شود. ما شرایط فولاد را در جدول بهتر کردیم.

او تصریح کرد: درباره علی دایی باید باز بگوییم احترام زیادی برای او قائل هستم و شاید سوءتفاهم باشد که باید زود آن را درست کنیم. باید به هم احترام بگزاریم و بعد از بازی باید به یک دیگر دست بدهیم و خسته نباشید بگوییم. درباره گل نزدن تیم ما هم باید بگویم گاهی چنین اتفاقی رخ می‌دهد. ما فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشته‌ایم و قطعاً در آینده این مشکل برطرف خواهد شد.

سرمربی فولاد خوزستان در ادامه گفت: همیشه سعی می‌کنم هر صحنه‌ای را خوب ببینم. احساسات در فوتبال زیاد است و گاهی شاید برخی واکنش خوبی نشان ندهند. من همیشه سعی می‌کنم بعد از هر نتیجه‌ای جنتلمن رفتار کنم. متأسفانه هر کسی در بازی اعتراض می‌کند شرایط بهتر می‌شود. امروز اشتباهات داوری زیاد بود که امیدوارم کمتر شود.

وی درباره وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم گفت: در تیم خودمان مشکلات به اندازه کافی داریم که باید حل کنیم و دوست ندارم درباره تیم ملی صحبت کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین