کد خبر: ۵۷۹۱۶۵
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳

منصوریان: تاخیرم در نشست خبری ربطی به سلفی گرفتنم نداشت/جوان‌ها جواب دادند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:من با تاخیر به نشست خبری رسیدم، اما این تاخیر هیچ ربطی به سلفی گرفتنم نداشت.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا منصوریان پس از برتری یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل پدیده در نشست خبری اظهار داشت: می د انستیم که بازی سنگینی داریم و بالای جدول است و فوق العاده تیم سخت کوش و خوبی است.

وی ادامه داد: ما فشرده بازی می‌کردیم و تنها هدفی که داشتیم این بود که جوانان به ما کمک کنند و جوان، 18، 20 سال گذاشتیم. قاسم حدادی فر و حمید بوحمدان و چند نفر دیگر را بیرون گذاشتم و جوان آوردم که الحمدالله جواب دادند. امشب خوشحالیم که پدیده را بردیم و برای بازی با النصر از فردا باید آماده شویم.

منصوریان گفت: پدیده ورزشگاه بسیار خوبی دارد و هواداران مشهدی هم نهایت حمایت خود را از این تیم انجام دادند. در مجموع با تیم یحیی گل‌محمدی منطقی بازی کردیم اما امیدوارم پدیده در ادامه راه نتیجه خوبی بگیرد و به سهمیه برسد. 

سرمربی ذوب‌آهن گفت: ما یک هوادار اوتیسمی داریم که به تمرینات‌مان می‌آید و نامش محسن است این برد را به او تقدیم می‌کنیم. 

منصوریان با اشاره به اینکه قبل از تاکتیک تیمی به تاکتیک همدلی رسیده‌ایم، گفت: کادر فنی، پزشکی و تدارکات ما همه با جان و دل کار می‌کنند و خیلی از مواقع که کنار خط هستند خیالم راحت است که یک تیم همدل داریم.

وی که با تأخیر به نشست خبری رسیده بود در پاسخ یکی از هواداران که گفته بود شما دیر آمدید و در حال سلفی گرفتن بودید، گفت: دیر آمدن من ربطی به سلفی ندارد. یک بچه 6 ساله آمده بود و من حتی خم شدم که با او سلفی بگیرم و اگر 25 دقیقه هم طول می‌کشید می‌ایستادم. در مورد دیر آمدن من باید بگویم به علت بارش شدید واقعاً خیس خیس شده بودم. خدای ناکرده قصد بی‌احترامی نداشتم، مشهد شهر امام رضا است و بخشی از معروفیت ما هم مدیون شما است.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: ما کار حرفه‌ای را انجام می‌دهیم شما هم نمی‌توانید برای بقیه تصمیم بگیرید زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم شما کجا بودید؟

به گزارش فارس، درگیری منصوریان بین خبرنگاران پس از پایان نشست هم ادامه داشت. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین