کد خبر: ۵۷۹۱۷۴
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵

برائت هواداران نساجی از درگیری با سرخپوشان

رئیس کانون هواداران نساجی مازندران از آنچه که بعضی رسانه ها درگیری هواداران نساجی با کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در قائمشهر نامید ، اعلام برائت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا نادری پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا هرگونه درگیری هواداران تیم نساجی با کاپیتان سرخپوشان را تکذیب کرد و گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس در هتل ' نوید ' شهر ساری اقامت دارند و هیچ ترددی در قائمشهر نداشتند.

شبکه های مجازی و بعضی از رسانه های محلی در مازندران امشب از حمله به سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در هنگام حضور در هتل محل اقامتش خبر دادند و اعلام کردند که کاپیتان از ناحیه گردن به صورت سطحی مصدوم شد.

رئیس کانون هواداران نساجی افزود : هواداران نساجی بارها به دلیل اخلاق خوب ورزشی از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی آن مورد تقدیر قرار گرفته اند و هرگونه درگیری با تیم های رقیب را محکوم می کنند.

وی گفت : درگیری با کاپیتان سرخپوشان هیچ ارتباطی به هواداران نساجی قائمشهر ندارد و ما همواره ضمن حمایت از تیم محبوبمان نساجی در داخل و خارج از زمین ، احترام به تیم رقیب را وظیفه خود می دانیم.

بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس که زمینی به استان مازندران سفر کردند ، ساعت 19 امشب وارد شهر ساری مرکز استان شدند و در هتل نوید واقع در سه کیلومتری غرب این شهر اقامت گزیدند.

تاخیر در اعزام تیم پرسپولیس به مازندران باعث شد تا با وجود هماهنگی با مدیر رسانه ای این باشگاه ، برانکو سرمربی این تیم امشب در نشست خبری پیش از مصاحبه حضور پیدا نکند .

غیبت برانکو در کنفرانس خبری انتقاد خبرنگاران مازنی را به دنبال داشت که حدود سه ساعت در انتظار مصاحبه بودند .

نساجی قائمشهر در هفته بیست و یکم لیگ برتر فردا جمعه ساعت 16 میزبان تیم صدر نشین پرسپولیس تهران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین