کد خبر: ۵۷۹۲۱۶
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

بازیگر «خانه‌ به دوش»: صد قرن دیگر هم ازدواج موضوع اصلی فیلم‌های ایرانی است

سیروس میمنت بازیگر و نویسنده از حضور درسریال جدید«ن ،خ» کار نوروزی سعید آقاخانی می‌گوید.
آفتاب‌‌نیوز :
سیروس میمنت بازیگر سریال «خانه به دوش» درباره چگونگی انتخاب این نقش و همکاری دوباره‌ سعید آقاخانی گفت: «ن.خ» چندمین همکاری‌ام با سعید آقاخانی است و نقشی که به عهده دارم از نقش‌های اصلی به حساب می‌آید.

این بازیگر با اشاره به موضوع اصلی سریال «ن.خ» بیان کرد: «این سریال موضوع بسیار خوبی دارد و فضا هم طنز و مفرح است. نقش «کیوان» را به عهده دارم که آدم خاصی است و رفتارهای خاصی هم دارد، در این فیلم پسر من قرار است با دختر آقای نوری که سعید آقاخانی این نقش را بازی می‌کند ازدواج کند اما دچار یکسری مشکلات و داد و ستدها می‌شوند.»

میمنت با اشاره به موضوع تکراری مجموعه «ن.خ» و علاقه مخاطبان تلویزیون به این موضوعات خاطرنشان کرد:«صد قرن دیگر هم بگذرد محور و موضوع کلی فیلم‌های ایران همین خواهد بود زیرا نگاه مخاطبان تغییری نمی‌کند. تکرار چیز خوبی نیست اما مگر چند موضوع برای فیلمسازی وجود دارد؟ عشق، ازدواج، نفرت، حسادت، مرگ و خشونت دست‌مایه نویسنده‌اند که در کشور ما علاقه به موضوع ازدواج از همه بیشتر است. سریال «ن.خ» درمقایسه با دیگر سریال‌هایی که با موضوع ازدواج ساخته می‌شوند تازگی دارد. فکر می‌کنم فیلم‌هایی که این موضوع را دارند باید بیشتر ساخته شوند و ازدواج کردن را از جهات گوناگون بررسی کنند و به مخاطب نشان دهند، جوانان گاهی به‌خاطر عدم شناخت کافی و انتخاب نادرست دچار اشتباه می‌شوند و وصلت‌هایی بین آن‌ها صورت می‌گیرد که پایه و اساس درستی ندارند.»

پانا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین