کد خبر: ۵۷۹۶۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴

افت قیمت سکه و ارز + جدول

قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران با 10 هزار تومان کاهش 4 میلیون و 555 هزار تومان و دلار با افت 103 تومانی 13055 تومان به فروش رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
در معاملات امروز بازار تهران قیمت سکه و ارز افت کرد.

بهای سکه طرح جدید 10 هزار تومان، طرح قدیم 20 هزار تومان، نیم سکه 90 هزار تومان، ربع سکه 30 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 2680 تومان کاهش قیمت داشت و سکه گرمی با رشد 10 هزار تومانی 860 هزار تومان فروخته شد.

در بازار ارز، در مقایسه با آخرین قیمت‌های معاملاتی روز گذشته، دلار 103 تومان، یورو 94 و درهم 23 تومان کاهش قیمت داشت.

افت قیمت سکه و ارز + جدول

شعب ارزی بانک‌ها هم هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۷۷۱ تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته که ۱۲ هزار و ۸۱۹ تومان بود، حدود ۵۰ تومان کاهش قیمت دارد. قیمت خرید یورو نیز ۱۴ هزار و ۳۵۴ تومان است که نسبت به روز گذشته با کاهش حدود ۵۰ تومانی همراه است. هم‌چنین امروز قیمت خرید هر پوند انگلیس در شعب ارزی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۶۲۸ تومان اعلام شده است. به این ترتیب، قیمت خرید ارز در بانک‌ها در دو روز اخیر روند کاهشی داشته است.

قیمت ارز مسافرتی

شعب ارزی بانک‌های عامل ارز مسافرتی نیز در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها ارز مسافرتی می‌فروشند که قیمت این ارز امروز بدون احتساب کارمزد ۱۵ هزار و ۷۵ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و عامل به حدود ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان می‌رسد.

قیمت ارز در صرافی‌ها

همچنین صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار تومان و قیمت فروش آن را ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها امروز هر یورو را ۱۵ هزار تومان می‌خرند و ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان می‌فروشند. قیمت دلار و یورو در صرافی‌ها نیز نسبت به روز گذشته با کاهش ۱۰۰ تومانی همراه است.

منیع: خبرگزاری فارس و ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
0
0
خجالت بکشید از تیترزدنتون
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین