کد خبر: ۵۷۹۶۲۸
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۶

نظر قاضی درباره پولی که ورزشکاران از هدایتی گرفته‌اند

رئیس شعبه سوم دادگاه جرایم اقتصادی با بیان اینکه برخی هدایای هدایتی به اشخاص از محل عواید حاصل از جرم است، گفت: شاید برخی افراد از منشا پول منتقل شده مطلع نباشند، اما اقدامات مراجع قضایی در ضبط و استرداد اموال، طبق قانون پولشویی انجام می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
سید اسد الله مسعودی مقام در پاسخ به  سوالی مبنی بر اینکه در روز‌های اخیر برخی چهره‌های ورزشی اعلام کرده‌اند پولی که از هدایتی گرفته‌اند هدیه بوده است، نظر دادگاه چیست؟ گفت: اگر عایدات حاصل از جرم در بحث بزه پولشویی در قالب انتقال و هدیه مد نظر باشد، قابل رسیدگی است.

وی گفت: درست است که شاید برخی افراد از منشا پول منتقل شده مطلع نباشند، اما اقدامات مراجع قضایی در ضبط و استرداد اموال، طبق قانون پول شویی انجام می‌شود.

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه جرائم اقتصادی درباره منبع پول‌ها نیز گفت: تحقیقات و بررسی‌ها در دادسرا انجام شده و بخشی از این پول‌ها از عواید حاصل از جرم است که به دیگران منتقل شده و قطعاً باید پاسخگو باشند.

مسعودی مقام در پایان درباره اینکه آیا جلسات دادگاه حسین هدایتی ادامه دارد؟ گفت: سه شنبه جلسه بعدی دادگاه است و احتمالا یک جلسه دیگر برای اخذ آخرین دفاع برگزار شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین