کد خبر: ۵۷۹۷۴۲
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

تولید تاک شو نوروزی « وزه پلاس» به نیمه رسید+عکس

فیلمبرداری ویژه برنامه تاک شو فانتزی- سینمایی « وزه پلاس» برای عرضه اینترنتی در ایام نوروز به نیمه رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
در حال حاضر در استودیو وزه فیلمبرداری نیمی از ویژه برنامه نوروزی به پایان رسیده و گروه در حال ادامه فیلمبرداری این تاک شو هستند.

به گزارش روابط عمومی این پروژه،  «وزه پلاس» يك سريال تاک شو با حال و هوای فانتزی و با حضور یک شخصیت به نام  «وزه » است، وزه عروسك سلبريتي و ثروتمندي از سرزمين خيالي ذهن مجري به نام جابلقاست كه در يك شب قبل از سال نو به طرز شگرفي مهمان ثابت مجري مي‌شود و با او برنامه وزه پلاس را اجرا مي‌كند. ويژگي اصلی این برنامه این است که برای اولین بار با نگاه به مسائل روز هنري و اجتماعي، این مسائل را از منظر هنرسينما بررسی می کند و اولين برنامه اى به شمار می رود که با چنین دیدگاهی تولید مي‌شود.

سازندگان این برنامه تلاش دارند که در کنار بررسی سینمای روز ایران، با حضور بازیگران و مهمان های مختلف در استودیوی برنامه، ضمن بررسی کارنامه آن ها از جدیدترین فعالیت های شان هم به مخاطبان آگاهی دهند.

این برنامه تاک شویی متفاوت و فانتزی است که در فضای مجازی پخش می شود و تولید آن به تهیه کنندگی امیر سید زاده تهیه کننده با سابقه سینما و تلویزیون انجام می‌شود. الهام قره خانی و مهرتاش مهدوی نیز کارگردان های «وزه پلاس » هستند که مدتی است مراحل تولید آن را پشت سر می‌گذارند.


«وزه پلاس» در پنجاه و چهار قسمت سی دقیقه ای تهیه و با شروع ایام نوروز در یکی از رسانه‌های اینترنتی منتشر خواهد شد.

عوامل این برنامه عبارتند از:
تهيه كننده :سيد امير سيد زاده  -كارگردان:الهام قره خاني - مهرتاش مهدوي، نويسندگان:دانش گيتي - محمد مهدي احدي، ناظر كيفي:محمدباقر تيموري، كارگردان تلويزيوني :كيوان تاج فر، اجرا:داریوش بشارت،گويندگان:آرمان غفاريان - ارشيا شريعتي، مدير توليد:سيد محمدحسين سيدزاده، بازيگران:حسين زارعي -مانلي أصفهاني - ساميار فاضلي، عروسك گردانان:بهرام بهبهاني - مهرنوش شريعتي، مدير تصوير برداري:رضا ثابت پور، تدوین:حمیدرضا عسگری، طراح صحنه، گرافيست و طراح عروسک:حسين زارعي، طراح گريم:سيد جلال موسوي ، صدا بردار:سيامك سلاطي، عكس:محمود رضا درخشنده، آهنگساز:حسين فاضل - سيامك سلاطي، دستيار اول كارگردان :ليلا اسبقي ، دستیار دوم کارگردان:محسن لاسمی، مدير تداركات:مهدي روزبهاني، روابط عمومي :علي ظهوري راد - آوا فوشريان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین