کد خبر: ۵۷۹۸۰۸
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱

توافق ۲۵۰ میلیاردی سازمان برنامه بودجه و کمیته امداد برای ساخت مسکن محرومین

طی توافقی بین سازمان برنامه و بودجه حدود ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ۵۰۰۰ مسکن افراد تحت پوشش کمیته امداد در خراسان جنوبی اختصاص داده شد.
آفتاب‌‌نیوز :
امروز (دوشنبه) سازمان برنامه و بودجه میزبان مسئولان کمیته امداد بود و با حضور نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین فتاح، رئیس کمیته امداد امام (ره) تفاهم نامه‌ای در باره ساخت مسکن محرومین منعقد شد.

آن طور که محمدباقر نوبخت درباره این توافق توضیح داد، قرار شده برای افراد محروم در منطقه خراسان جنوبی ۷۵۰۰ واحد مسکونی ساخته شود که ۵۰۰۰ واحد آن با همکاری کمیته امداد امام (ره) انجام می‌شود.

توافق ۲۵۰ میلیاردی سازمان برنامه بودجه و کمیته امداد برای ساخت مسکن محرومین

بر این اساس واحدهای مسکونی با متوسط مساحت ۵۰ متر مربع و در بازده زمانی یک ساله ساخته خواهد شد.

بنا به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه، پیش‌تر نیز در راستای ساخت مسکن محرومین برای جنوب استان کرمان ۱۰ هزار واحد، سیستان و بلوچستان ۱۲ هزار واحد توافق شده بود. و اکنون از ۷۵۰۰ مورد پیش بینی شده برای خراسان جنوبی ۵۰۰۰ واحد با همکاری کمیته امداد و مابقی با توافق بین سازمان برنامه و بنیاد مسکن ساخته می‌شود.

در این مراسم پرویز فتاح - رئیس کمیته امداد امام (ره) نیز با اشاره به آثار مثبتی که ساخت مسکن محرومین به همراه دارد، گفت: در مدت اخیر خانه‌های ساخته شده در کرمانشاه و گیلان و سایر استان‌ها آثار خوبی داشته و امیدواریم نهضت ساخت مسکن محرومین ادامه داشته باشد.

وی یادآور شد: تعهدات بین ما و سازمان برنامه و بودجه برای ساخت واحدهای مسکونی محرومین نصف - نصف است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین