کد خبر: ۵۸۰۴۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵

واکنش پرویز پرستویی به اختلاس میلیاردی مرجان شیخ‌الاسلامی

پرویز پرستویی به اختلاس میلیاری مرجان شیخ‌الاسلامی واکنش نشان داد و خطاب به مسئولان گفت: «دست مریزاد.»
آفتاب‌‌نیوز :
پرویز پرستویی در واکنش به اختلاس مرجان شیخ‌الاسلامی، در اینستاگرام نوشت: «واقعا باید به مسئولین دستمریزاد گفت، این بی احترامی به شهدا، جانبازان و مردم شریف ایران نیست؟ که این مثلا خانم هم پول بیت‌المال رو برداره و در بره؟ و به ریش ملت ایران بخنده! و ما فقط بیاییم در رسانه یه خروار پرونده نشان ملت ایران بدیم که مثلا داریم رسیدگی می‌کنیم! به چی رسیدگی می‌کنیم؟ چرا متهمین با کت و شلوار در دادگاه حضور پیدا می‌کنند؟ چرا این خانم باید فرار کنه؟ کی باید مراقبت می‌کرد؟ چرا فقط داریم در رسانه شو اجرا می‌کنیم، که مثلا پدر اختلاسگران و... داریم در میاریم؟ چرا نمیتونیم خاوری‌ها رو برگردونیم؟

لطفا رزومه این خانم و در سطرهای پایین بخونید. تو رو به خدا اینقدر ملت شریف ایران و کوچک نکنید. به قول حیدر فیلم بادیگارد ((میترسم از روزی که این کشتی سوراخ بشه)) هر روز داره به آمار این جنایت‌کارها و مفت خورها اضافه میشه و ما فقط در اخبارهای رسانه اعلام می‌کنیم.

ازدواج به عنوان بخشی از قرارداد پروژه‌ها!؟ همسر اول مرجان شیخ‌الاسلام، سردار مجید باقرنژاد، نفر اصلی بزرگترین اختلاس تاریخ ایران است، شیخ‌الاسلام بعد از طلاق با فردی به نام غلامحسین خواجه‌علی ازدواج می‌کند. همسر دوم این خانم همان دزد دکل نفتی دوره احمدی‌نژاد و مدیر عامل پیشین شرکت سپانیر و عضو هیئت مدیره شرکت صنعتی دریایی ایران بوده است که خانم شیخ‌الاسلام از ایشان هم جدا می‌شود و با همسر سوم خود یعنی مهدی خلجی ازدواج می‌کند.»

واکنش پرویز پرستویی به اختلاس میلیاردی مرجان شیخ‌الاسلامی+عکس

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
0
1
ممنون از جناب پرویز پرستویی عزیز . راست میگن این چه وضعه . از همه مسئولان خواهشمندیم رسیدگی کنند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین