کد خبر: ۵۸۲۰۱۰
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
رییس‌سازمان تعزیرات حکومتی در پیامی تاکید کرد

اقدامات لازم برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در ارائه خدمات به هم‌وطنان سیل‌زده

رییس سازمان تعزیرات حکومتی در پی وقوع سیل در چند استان کشور در پیامی به حادثه دیدگان تسلیت گفت و اعلام کرد: اقدامات لازم برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی در بازار و افزایش بی دلیل قیمت به فوریت انجام گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
متن پیام جمال انصاری به شرح ذیل است: "وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ‏ بِشَیْ‏ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرین‏». سوره بقره

«و قطعاً شما را به چیزی از [قبیلِ‏] ترس و گرسنگی، و کاهشی در اموال و جانها و محصولات مبتلا می‌کنیم و به صبرکنندگان بشارت بده»

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تلخ و تأسف آور جاری شدن سیلاب در برخی استان‌های کشورمان که موجب جان باختن و مصدومیت جمعی از هموطنان عزیز در استان فارس در ایام نوروز شد؛ موجب اندوه و تأثر همگانی گردید.

اینجانب با تسلیت این حادثه تأسف بار به خانواده‌های این عزیزان و هم دردی با ایشان، برای درگذشتگان از درگاه الهی آرزوی مغفرت و رحمت و برای بازماندگان صبر و اجر طلب می‌نمایم.

مدیران کل و همکاران تعزیرات حکومتی در استان های در معرض حادثه آمادگی دارند تا اقدامات لازم برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در بازار و افزایش بی دلیل قیمت ارائه خدمات را برای تامین آرامش خاطر هموطنان سیل زده به فوریت انجام دهند."


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین