کد خبر: ۵۸۲۰۶۸
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

خللی در حرکت قطارها ایجاد نشده است

معاون فنی و امور زیربنایی راه‌آهن گفت: در حال حاضر هیچ‌کدام از خط‌های راه‌آهن مشکلی ندارد و تمام سفرهای نوروزی بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.
آفتاب‌‌نیوز :
مازیار یزدانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ستاد نوروزی شبکه ریلی هر سال در ایام نوروز از ۲۵ اسفند ماه تا پایان تعطیلات که امسال تا هفدهم ادامه دارد فعال است، اظهار کرد: تمام کارکنان راه آهن در ایام نوروز در شرایط آماده‌باش قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه تمام سفرهای ریلی در حال انجام بوده و باران‌های اخیر تأثیری در سفرهای ریلی نداشته است، تصریح کرد: هیچ مشکلی در حمل و نقل ریلی تا این لحظه وجود ندارد و تمام تدابیر لازم نیز برای این مساله اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: در استان گلستان برای مهار سیل، انفجاری در راه‌آهن مسیر ترانزیت گرگان به اینچه برون انجام شد که در حال حاضر این خط بسته است، اما مسیر مسافربری قطار از سمت گرگان به تهران هیچ مشکلی ندارد و سفرها به راحتی انجام می‌شود.

بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب که در روزهای پایانی سال گذشته مناطق شمالی ایران را درگیر خود کرده بود، با شروع سال ۱۳۹۸ به تدریج سایر مناطق کشور را نیز در بر گرفت و سبب بروز خسارت‌های فراوانی شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین