کد خبر: ۵۸۲۴۷۲
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

800 سالن ورزشی در اختیار مدیریت بحران قرار گرفت

وزیر ورزش و جوانان گفت: 800 سالن ورزشی در اختیار مدیریت بحران قرار گرفت و تا کنون 360 سالن برای استفاده مردم سیل‌زده و همچنین مسافران نوروزی مورد استفاده قرار گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
«مسعود سلطانی فر» در گفت و گویی افزود: در روزهای گذشته بارش رحمت الهی سبب ایجاد سیلاب در استان های گلستان، مازندران، شیراز، لرستان وخوزستان شد و برخی ازهموطنان در این استان‌ها دچار صدمات مالی و جانی شدند.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان مانند دیگر دستگاه‌های کشور از ابتدای این حادثه پای کار بود و در کنار اتفاقات تلخی که شاهد بودیم، همدلی مردم و مسئولان سبب شد که موج کمک‌ها به این مناطق اعزام شود.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون هایی مانند قایقرانی و نجات غریق امکانات خود را در اختیار این مناطق قرار دادند و دیگر فدراسیون‌ها و هیات های استانی نیز کمک‌های نقدی وغیرنقدی خود را برای مردم سیل‌زده ارسال کردند. 

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد به صورت خودجوش در مناطق سیل‌زده حاضر شدند و حضور جوانان در این مناطق چشمگیر بود.

 در سیلی که در روزهای گذشته بیشتر شهرهای ایران را در نوردید، تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند و برخی نیز مصدوم شدند.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین