کد خبر: ۵۸۲۶۹۳
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
رئیس اداره محیط‌زیست شاهرود:

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در شاهرود/ لاشه ۴ رأس کل و قوچ کشف شد

رئیس اداره محیط‌زیست شاهرود ضمن بیان اینکه با همکاری نیروی انتظامی شکارچیان غیر مجاز در بسطام دستگیر شدند، گفت: در بازرسی‌ها لاشه چهار رأس کل و قوچ کشف شد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی اکبر قربانلو، ضمن بیان اینکه در دهمین روز از فروردین ماه جاری با همکاری مأموران کلانتری بسطام خودروی پراید متوقف و منزل شکارچی مورد بازرسی قرار گرفت، ابراز داشت: در این بازرسی‌ها لاشه سه رأس قوچ و یک رأس کل وحشی کشف و ضبط شد.

وی ضمن بیان اینکه علاوه بر گوشت شکار یک قبضه سلاح گلوله‌زنی دوربین‌دار قاچاق و ۱۷ فشنگ نیز کشف‌شده است، ابراز داشت: در نهایت متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس اداره محیط‌زیست شاهرود بابیان اینکه مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست طی ایام نوروز در مناطق تحت نظارت حضور دارند، ابراز داشت: از شهروندان انتظار می‌رود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله محیط‌زیست را در جریان قرار دهند تا موضوع موردبررسی و رسیدگی واقع شود.

قربانلو اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن ایام سیزدهم فروردین و روز طبیعت از شهروندان تقاضا می‌شود در سفر به طبیعت حتماً کیسه زباله را به همراه داشته باشند و با محیط زیست در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین