کد خبر: ۵۸۲۷۵۸
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

خبر خوب دولت برای ساکنان منطقه سعدی و شهر فرهنگی شیراز

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت که دولت به زودی خبر خوشی را به ساکنان منطقه سعدی شیراز خواهد داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 بهرام پارسایی اظهار کرد: چند دهه است که حدود ٢٠٠ خانوار از ساکنین منطقه سعدی شیراز با مشکل آبگرفتگی فصلی خانه‌هایشان مواجه می‌شوند، آنها هر زمستان نگران آبگرفتگی در منطقه خود هستند و امسال هم سیل شیراز بدترین وضعیت را برای آنها رقم زد.

وی افزود: علاوه بر این‌که این خانه‌ها هر چند سال یکبار دچار آبگرفتگی و سیل شده و مردم همیشه نگران این اتفاق هستند، نیروهای امدادی و بنیاد مسکن هم بعد از بروز هر حادثه هزینه‌هایی را متحمل می‌شوند و از سویی چهره نازیبایی از منطقه گردشگری سعدیه و شهر شیراز به نمایش گذاشته می‌شود.

تدبیر دولت برای برچیدن خانه‌های واقع در مسیل

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پس از سیل اخیر شیراز پیرو حضور آقای دکتر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و بازدید میدانی آقای دکتر آذری جهرمی از منطقه سیل زده به نمایندگی از دولت، تدبیری اندیشیده شد تا این ضایعه چندین ساله که باید توسط مدیریت شهری حل و فصل می‌شد به صورت ریشه‌ای توسط دولت حل شده و خانه‌های واقع در مسیل برای همیشه برچیده شوند.

پارسایی در پایان خاطرنشان کرد: پیرو جلسه آقای آذری جهرمی در استانداری و ملاقاتی که شب گذشته با دکتر نوبخت داشتم ساکنین منطقه سعدی شیراز به زودی خبر خوشی را از سوی دولت برای حل این مشکل خواهند شنید.

 
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین