کد خبر: ۵۸۲۹۱۳
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
فرمانده پادگان الله اکبر اسلام آباد غرب اعلام کرد:

نفربرهای دوزیست ارتش، آماده امدادرسانی در کرمانشاه

فرمانده پادگان الله اکبر اسلام‌ آبادغرب با اعلام اینکه این پادگان برای رویارویی با بحران احتمالی در حالت آماده باش قرار دارد، گفت: نفربرهای دوزیست ارتش آماده امدادرسانی در کرمانشاه هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ امیر غلامعلیان، افزود: برای مقابله با سیل در استان کرمانشاه تمامی ادوات مهندسی، خودروهای بیل مکانیکی، لودر و دیگر‌ ادوات در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت وقوع سیل به مناطق بحرانی اعزام شوند.

وی ادامه داد: امکانات بهداشتی و داروخانه، آمبولانس، وسایل احیا نیز آماده است تا در صورت نیاز خودروهای امدادی در کمترین زمان ممکن به مناطق بحرانی ارسال شود.

فرمانده پادگان الله اکبر با اشاره به تهیه مواردی از فهرست اضطراری، افزود: از جمله این موارد آسایشگاه است که در صورت نیاز برای اسکان، در اختیار مردم قرار گیرد و نیز تانکرهای آب و سوخت تا در صورت بروز مشکل آب به کمک شهرستان بیایند.

غلامعلیان با اشاره به قدرت ادوات ارتش، بیان کرد: نفربرهای آبی- خاکی (دوزیست) برای استفاده در هر قسمتی از شهر آماده است. همچنین برای طبخ غذا و نان در هر یک از قسمت‌هایی که احساس نیاز باشد، رفع نیاز همشهریان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به این که لایروبی رودخانه امیرآباد به طور کامل انجام شده است، تاکید کرد: ارتش و نیروی زمینی باقدرت آمادگی اعزام به هریک از مناطق احتمالی سیل‌زده را دارد.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین