کد خبر: ۵۸۳۳۲۳
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

شهر گوریه در محاصره سیل / انفجار کانال شرکت نیشکر برای انحراف آب

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از تصمیم جهت انفجار کانال شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی به منظور انحراف آب از شهر گوریه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
کیومرث حاجی‌زاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان این‌که کانال شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی به منظور انحراف آب از شهر گوریه شوشتر منفجر می‌شود، اظهار کرد: هم اکنون ماشین آلات و نیروهای سپاه و ارتش در گوریه مستقر هستند ولی  هنوز آب وارد شهر نشده است. 

وی بیان کرد: برای جلوگیری از ورود آب به شهر قصد  انحراف آب را از طریق کانال اصلی شرکت نیشکر امام خمینی داریم. 

حاجی‌زاده با اشاره به حضور نیروهای سپاه و ارتش در منطقه ادامه داد: هم‌چنین در حال حاضر سردار خادم سید الشهدا، فرمانده قرارگاه  کربلای سپاه و امیر بیدادی، فرمانده ارتش در جنوب در منطقه حضور دارند. 

وی عنوان کرد: ماشین آلات هم‌چنان در حال ایجاد دایک در اطراف شهر گوریه هستند.

در محورهای اصلی استان ممنوعیت تردد نداریم

رییس پلیس راه خوزستان گفت: در محورهای اصلی استان هیچ ممنوعیت و انسدادی نداریم و جاده‌ها باز و تردد در حال انجام است.

سرهنگ رضا دولتشاهی درخصوص وضعیت جاده‌های استان در پی سیل اخیر، اظهارکرد: باتوجه به زحماتی که دوستان در حوزه استانداری، سازمان برق و راهداری داشته‌اند، خدا را شکر در حوزه جاده‌ای در محورهای اصلی هیچ ممنوعیت و انسدادی نداریم و جاده‌ها باز هستند و تردد انجام می‌شود.

وی بیان کرد: پیش‌بینی ما این است که عصر امروز باتوجه به این که تعطیلات به پایان رسیده و مسافرین نوروزی قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند، در محورهای خروجی استان، پیک ترافیک را داشته باشیم که البته شرایط لازم مهیا است و آماده‌باش هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین