کد خبر: ۵۸۳۳۴۰
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

گزینه فدراسیون فوتبال در مراکش ماندنی شد

فدراسیون فوتبال مراکش همه اخبار پیرامون جدایی سرمربی تیم ملی این کتی جاشور را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 اروه رنار یکی از گزینه های جدی فدراسیون فوتبال ایران برای جانشین کارلوس کی‌روش بود. مهدی تاج پیش از آغاز سال نو اعلام کرد سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران در تعطیلات نوروز مشخص خواهد شد و به نظر می رسید رنار حالا نزدیک تر از همیشه در رادار یوزها قرار دارد. اما در تعطیلات نوروز هیچ اتفاقی نیفتاد و تیم ملی همچنان بدون سرمربی ماند.

رسانه های مراکشی هم نسبت به جدایی رنار اخبار متفاوتی را منتشر می کردند. برخی مدعی بودند این سرمربی فرانسوی به زودی روی نیمکت تیم ملی ایران می نشیند و برخی هم از مذاکرات او با باشگاه لیون فرانسه خبر دادند. آن ها حتی لوران بلان، سرمربی سابق تیم ملی فرانسه و پاریسن ژرمن را جانشین احتمالی رنار در مراکش معرفی کرده بودند و به نظر می رسید همه چیز برای حضور سرمربی سابق ساحل عاج بر روی نیمکت تیم ملی ایران فراهم است. اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

فدراسیون فوتبال مراکس نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد این اخبار صحت ندارد. در این بیانیه کوتاه آمده است: «فدراسیون فوتبال مراکش تا سال ۲۰۲۰ با رنار قرارداد دارد. تمایلی به تغییر و یا جایگزینی این مربی وجود ندارد.» این در حالی است که رییس فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرده بود پس از جام ملت های آفریقا در تابستان پیش رو، وضعیت رنار مشخص خواهد شد.
خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین