کد خبر: ۵۸۳۵۰۹
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱

محرومیت مادام العمر عاملان شکستن گوش کشتی‌گیران نوجوان

در پی اقدام هولناک یک مربی کشتی در شکستن گوش ۶ کشتی‌گیر نوجوان، این مربی و رییس هیات کشتی شهرستان نقده مادام‌العمر از فعالیت در ورزش محروم شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
هشتم فروردین ماه یکی از مربیان کشتی در شهرستان نقده استان آذربایجان غربی در حرکتی عجیب و غیر عقلانی اقدام به شکستن عمدی گوش کشتی گیران نوجوان خود با استفاده از زور دست و برخی اشیا همچون سکه کرد. وی سپس برای تسکین درد این کشتی‌گیران بر خلاف اصول پزشکی اقدام به تزریق لیدوکایین در گوش این کشتی گیران کرد که اقدام وی باعث عفونت شدید و سیاه شدن گوش این کشتی گیران و تغییر شکل ظاهری آن شد، تا جایی‌که منجر به بریده شدن گوش یکی از این کشتی گیران توسط پزشکان شد!

حال با گذشت کمتر از ۱۰ روز از این اتفاق تأسف‌بار، جواد نورمحمدی مسئول امور استان‌های فدراسیون‌های کشتی که از طرف بنی‌تمیم سرپرست این فدراسیون مأمور پیگیری این اتفاق شده از محرومیت مادام‌العمر مربی متخلف و رئیس هیات کشتی شهرستان نقده خبر داد.

نورمحمدی در گفتگو با ایسنا، با بیان این مطلب افزود: قرار است جلسه کمیته انضباطی هیأت کشتی استان آذربایجان غربی برای بررسی این موضوع روز دوشنبه هفته جاری تشکیل شود تا محرومیت مادام‌العمر این دو شخص به صورت کتبی به آن‌ها ابلاغ شود.

وی افزود: رئیس کمیته انضباطی هیأت کشتی آذربایجان غربی از قضات با تجربه استان محسوب می‌شود و بصورت دقیق این موضوع را پیگیری خواهد کرد. همچنین پس از برگزاری این جلسه قرار است تصمیمات کمیته انضباطی به فدراسیون کشتی ارسال شود و در کمیته انضباطی فدراسیون نیز مورد بررسی قرار گیرد اما محرومیت مادام‌العمر این دو شخص با توجه به محرز شدن تخلفشان قطعی شده است.

نورمحمدی درباره سرانجام یکی از این کشتی گیران که پزشکان مجبور به بریدن گوش او شدند نیز گفت: قسمت فوقانی گوش این کشتی‌گیر به علت عفونت شدید توسط پزشکان قطع شده و با پیگیری‌های فدراسیون کشتی این کشتی‌گیر به تهران آمد و توسط متخصصان فدراسیون پزشکی ورزشی معاینه شد و قرار است دو ماه دیگر عمل جراحی زیبایی روی گوش این کشتی‌گیر انجام شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این پرونده شاکی خصوصی دارد و اینکه آیا دیه نیز به این افراد تعلق می‌گیرد یا خیر، خاطرنشان کرد: تا این لحظه هیچ کدام از کشتی‌گیران اقدام به شکایت از مربی متخلف نکرده‌اند و بالطبع پرداخت دیه منوط به بررسی‌های تخصصی است.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین