کد خبر: ۵۸۳۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۶

سعید علی حسینی دنبال مدال قهرمانی آسیا نیست

نایب قهرمان وزنه برداری جهان عنوان کرد، در مسابقات قهرمانی آسیا بحث پشت سر گذاشتن گزینشی المپیک برایش مطرح است نه کسب مدال.
آفتاب‌‌نیوز :
سعید علی حسینی در گفتگو با ایسنا درباره‌ی شرایط خود پیش از حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا که گزینشی المپیک ۲۰۲۰ نیز هست، بیان کرد: از ناحیه کمر مصدوم بودم و کم کم دارم از بند مصدومیت خارج می‌شوم و شرایطم خوب است. البته چون مسابقات قهرمانی آسیا نزدیک است، نمی‌توانم فشاری که برای کسب مدال لازم است را بیاورم و شرایط مسابقه‌ای ندارم.

علی حسینی در پاسخ به این پرسش که در مسابقات قهرمانی آسیا برنامه‌ای برای کسب مدال ندارد، گفت: نه فکر نکنم. می‌خواهم گزینشی المپیک را پشت سر بگذارم و آزمایش دوپینگ بدهم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه ترس از بازگشت مجدد مصدومیت باعث شده نتواند در این مدت فشار زیادی بیاورد، تاکید کرد: اتفاقاً همین مسئله است. کسب مدال در سطح آسیا وزنه‌های بالایی نمی‌خواهد اما چون تازه تمرین را شروع کرده ام برای دوران آماده سازی جهانی ترس دارم از این رو می‌خواهم آرام کار کنم. مسابقات جهانی اواسط شهریور است و تا آن موقع زمان خوبی داریم که ان شاءالله با آمادگی خیلی بالاتر در مسابقات شرکت کنم. من برای مسابقات جهانی انگیزه دارم و ان شاءالله که شرمنده نمی‌شوم.

علی حسینی در مورد اینکه شرکت نکردنش در مرحله اول اردوی تیم ملی و همچنین جام فجر این شائبه را به وجود آورد دنبال مدال المپیک نیست، تصریح کرد: هیچ ورزشکاری این طور فکر نمی‌کند. قطعاً حمایت باشد و کمک کنند ورزشکار هم تلاش خود را می‌کند. من در دوره‌ای بودم که آسیب دیدگی داشتم از طرفی کارهای دانشگاهم را هم باید انجام می‌دادم و در شرایطی بودم که نمی‌توانستم هر دو (تمرین و دانشگاه) را با هم جلو ببرم . به کارهای دانشگاهم رسیدم و تمرین قطع شد. چون از من خبری نبود برخی دوستان فکر کردند قصد ندارم ادامه بدهم اما قطعاً حمایت و پشتیبانی باشد آدم هم سختی‌ها را تحمل و بیشتر تلاش می‌کند.

او در پاسخ به این پرسش که با کادر فنی و فدراسیون در این مورد صحبت کرده که امکان کسب مدال در قهرمانی آسیا برایش نیست، گفت: کادر فنی انصافاً حمایت می‌کند و دلسوزانه کار می‌کند چون خودشان هم وزنه بردار بودند شرایط را می‌دانند. اهالی فدراسیون هم وزنه بردار بوده اند و می‌دانند در این شرایط نمی‌توان به کسب مدال فکر کرد و بیشتر بحث کسب سهمیه المپیک مطرح است. خود آقای مرادی وزنه بردار بوده و بالای سر تیم‌های زیادی بوده است و می‌داند شرایط به چه صورت است . صحبت‌هایی هم که شده بر این بود که سلامتی ام را به دست آورم و بتوانم در مسابقات گزینشی المپیک شرکت کنم.

وزنه بردار فوق سنگین ایران در مورد اینکه نگرانی بابت کامل کردن شش مرحله گزینشی المپیک خود ندارد، تاکید کرد: شش مسابقه باید شرکت کنم که در چهار مسابقه باید وزنه بزنم و دو مسابقه را می‌توان فقط آزمایش دوپینگ داد بنابراین قابل دسترس است و جای نگرانی نیست. در مسابقات جهانی هم اگر مدال بگیری امتیاز بالایی به دست می آوری. به نظرم ما باید آماده باشیم برای انتخاب دو نفری که به المپیک می‌روند چون آن دو نفر که انتخاب می‌شوند باید خیلی خوب باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین