کد خبر: ۵۸۳۷۸۳
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵

دایی: تیم برتر میدان بودیم

سرمربی سایپا با بیان این که تیمش در بازی با پیکان تیم برتر میدان بود، تاکید کرد: ما در این بازی بدشانس هم بودیم و چند توپ ما به تیرک خورد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی دایی، سرمربی تیم سایپا عصر دوشنبه پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر پیکان در نشست خبری اظهار کرد: هر دو تیم بازی خوبی داشتند. بازی چهار گل داشت و موقعیت‌های زیادی وجود داشت که بازیکنان به گل نرسیدند. بازیکنان ما بازی را خوب شروع کردند و چند موقعیت را گل نکردند اما در ادامه تیم برتر میدان بودیم و به گل رسیدیم. ما در این بازی بدشانس هم بودیم و چند موقعیت به تیرک خورد.

او ادامه داد: ما باید بازی رفت را که سه بر صفر باخته بودیم جبران می‌کردیم و خدا را شکر این اتفاق افتاد. ما ضعف‌های پیکان را می‌دانستیم و هشتاد درصد بازیکنان توانستند شرایط فنی گفته شده را رعایت کنند و توانستند در این بازی موفق عمل کنند.

دایی گفت: این بازی مهمی بود و ما را در جمع شش تیم برتر قرار داد. ما با تمام تلاش تا آخرین بازی جنگنده ادامه می‌دهیم. باید در ادامه راه باشگاه، نقص‌های موجود را جبران کنند و می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. حمایت باشگاه مهم است و اگر این اتفاق بیفتد ادامه بازی‌ها می‌تواند جذاب باشد. حدود هشت نفر باشگاه که همیشه حامی تیم بودند کنار ما هستند و به ما کمک می‌کنند.

به گزارش ایسنا، سرمربی سایپا در پایان درباره پخش مستقیم نشدن بازی در تلویزیون گفت: این مساله راجع به تیمی است که من سرمربی‌اش هستم. شما ببینید تمام بازی‌ها را پخش مستقیم می‌کنند اما به خاطر وجود من چنین کاری را انجام نمی‌دهد ولی من به کار خود ادامه می‌دهم و اگر پخش کنند یا نکنند برای ما فرقی نمی‌کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین