محسن ابراهیم زاده با لباس هلال احمر به صحنه رفت/ تقدیر هلال احمر گرگان از این خواننده
شب گذشته کنسرت محسن ابراهیم زاده درحالی برگزار شد که با یاد سیلزدگان استان گلستان همراه بود.
به گزارش آفتاب نیوز، کنسرت محسن ابراهیم زاده در گرگان برگزار و وی به اجرای قطعات محبوب خود برای حاضرین پرداخت.
اما نکته ویژه این کنسرت، همراهی اعضای هلال احمر بود که با حضور بر صحنه لوح تقدیری به این خواننده اهدا و از وی تقدیر کردند. پس از آن محسن ابراهیم زاده با پوشیدن لباس هلال احمر سه قطعه را برای حاضرین اجرا کرد.
گفتنی است، پس از وقوع سیل در بخشهایی از کشور، بسیاری از خوانندگان اجراهایشان را در یادبود کشته شدگان این حادثه برگزار کردهاند.
رسانه نوا