کد خبر: ۵۸۳۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷

واریز ۵۰۰ میلیون تومان به‌حساب مددجویان آسیب‌دیده از سیل

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از واریز ۵۰۰ میلیون تومان کمک موردی به‌حساب مددجویان آسیب‌دیده از سیلاب و بارندگی اخیر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد در دیدار با نماینده ولی‌فقیه با اشاره به امدادرسانی در مناطق آسیب‌دیده گفت:  به‌حساب تمامی خانوارهای مددجوی آسیب‌دیده مبلغی از ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان واریز شد.

وی بابیان اینکه جرگلان، راز و گیفان بیشترین آسیب را دیده‌اند، افزود: با توجه به میزان خسارت در این مناطق نیازمند مشارکت مردم در ساخت مسکن هستیم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی  بیمه منازل مسکونی را افقی روشن برای مددجویان برشمرد و افزود: هم‌زمان کارشناسی بیمه آغازشده و در روستاها تا سقف ۲۵ و در شهرها نیز ۳۵ میلیون تومان با توجه به درصد خسارت پرداخت می‌شود.

الهی راد با یادآوری اینکه تاکنون بین تمامی خانوارهای آسیب‌دیده سبد غذایی توزیع‌شده است، تصریح کرد:  برای مناطق راز و جرگلان نیز پلاستیک به ارزش ۴۵ میلیون تومان خریداری و ارسال‌شده است.

وی همچنین به مراجعه حضوری امدادگران کمیته امداد به منازل مددجویان آسیب‌دیده برای دادن روحیه و حفظ عزت مددجو اشاره کرد و ادامه داد: در ایام نوروز بازدیدهای مختلفی از استان داشتیم که برخی منازل به‌صورت کامل تخریب‌شده و نیاز به پیگیری جدی دارد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی  همچنین به افزایش سه برابری مستمری مددجویان در فروردین‌ماه اشاره کرد و افزود:  دو میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه نیز برای خانوارهای نیازمند پیش‌بینی‌شده است.

الهی راد بابیان اینکه کمیته امداد خراسان شمالی در بخش مسکن نیز گام بزرگی را در دست اقدام دارد، خاطرنشان کرد: در بحث مشارکت مردمی نیز ۸۵۰ میلیون تومان کمک جمع‌آوری شد که تمامی آن بین مددجویان مناطق آسیب‌دیده توزیع‌شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین