کد خبر: ۵۸۴۱۲۹
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶

دادستان کل کشور: ترامپ بداند، اعتبار سپاه بیشتر می‌شود

دادستان کل کشور گفت: مقامات آمریکا و ترامپ بدانند با این حرکت نابخردانه ای که داشتند، قطعا اعتبار، ارزش و اقتدار سپاه بیش از پیش خواهد شد و همین امر موجب می شود که وحدت ملی ما در برابر جریاناتی که به دنبال تضعیف اقتدار سپاه بوده و هستند، بیشتر شود.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش دادستانی کل کشور حجت الاسلام محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه در حاشیه ملاقات با جانبازان آسایشگاه ثارالله در واکنش به اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: دشمنی آمریکا یک امر جدید نیست و در طول چهل سال پس از پیروزی انقلاب وجود داشته است.

وی افزود: ما این دشمنی را در صحنه‌های مختلف از جمله حمایت از منافقین و گروه‌های تروریستی، حمایت از صدام و ساقط کردن هواپیمای مسافربری و بمباران کردن مناطق مسکونی شاهد بودیم. امروز هم به اعتراف خودشان، داعش را به وجود آوردند ولی سپاه پاسداران در مقابل جنایاتی که داعش در منطقه انجام داد، ایستاد.

منتظری با بیان اینکه سپاه پاسداران افتخاری بزرگ برای این کشور و ملت است، گفت: طبیعی است که یک عنصر سخیف و نابخردی مثل ترامپ این نهاد مقدسی که پیشتاز مبارزه با تروریسم بوده است را یک سازمان تروریستی معرفی کند. انتظاری جز این از جریانی که امروز حاکمیت آمریکا را بر عهده دارد و خصوصا ترامپ و اطرافیانش، نداریم.

وی با اشاره به تاثیرگذاری سپاه در مقابله با جریان تکفیری و تروریستی که آمریکا به وجود آورده است، بیان کرد: امروز در این مرکز عزیزانی را مشاهده کردم که سال‌های سال است روی تخت افتاده‌اند و ترامپ باید بیاید و ببنید که محصول کار او و اسلاف او چه بوده است که حالا امروز این عزیزان را به عنوان جریان و سازمان تروریستی معرفی می‌کند. ما افتخارمان این است که خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است که جریان مقدس سپاه را این گونه معرفی می‌کنند.

منتظری افزود: این اقدام ترامپ از لحاظ حقوقی فاقد اعتبار و کاملا محکوم است و امیدواریم که سر عقل بیایند و بفهمند که راه اشتباهی را طی می‌کنند.

* وظیفه ما با دیدن جانبازان بیشتر می شود
دادستان کل کشور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امروز به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس، جانباز بزرگ نهضت مقدس حضرت امام حسین (ع) توفیقی پیش آمد تا از مرکز درمانی بازدید کنیم. زمانی که ما خدمت این عزیزان می آییم طبیعتا انرژی می‌گیریم و از طرف دیگر احساس می کنیم وظیفه و مسئولیتمان با دیدن جانبازان بیشتر می‌شود.
وی گفت: وظیفه داریم از پاسداران عزیز و جانبازان حمایت کنیم. درخواست‌های آنها را تا آنجایی که جزو حیطه وظایف و مسئولیت های ماست، دنبال می‌کنیم و بخش هایی که مربوط به حوزه های کاری دیگران و مدیران است، به آنان منتقل خواهیم کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین