کد خبر: ۵۸۴۳۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

امام جمعه اصفهان خطاب به شهردار: مدیریت چهارباغ با کنسرت و موسیقی، شادی مردم را به گناه آلوده می‌کند

خطیب جمعه اصفهان گفت:سپاه نفوذی خاص در دل مردم دارد و همین امر موجب می‌شود، سپاه با حمایت مردم باقدرتی بیشتر در مقابل دشمنان ایستادگی کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی خطیب جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: در این روزهای مبارک از خداوند متعال بخواهیم که به ما کمک کند تا به بندگانی که به تقدیر خدا در فشار و سختی سیل هستند یاری برسانیم.مردم در این چند روز امتحان خوبی پس دادند و انشالله خداوند در این مسیر به همه مردم توفیق دهد.ترمیم این خسارت‌ها نیاز به حمایت مستمر مردمی و دولتی دارد و باید این  حمایت‌ها ادامه پیدا کند.

 وی با اشاره به لزوم توجه به رحمت الهی تأکید کرد: این باران رحمت هم به همراه داشت و وحدت همه مردم را تقویت کرد و حتی استان‌هایی که بر سر آب رقابت داشتند، یکدل شدند و حضور اصفهانی‌ها در مناطق سیل‌زده، دلگرم‌کننده بود.

خطیب جمعه اصفهان متذکر شد: نسل جوان امید و آینده نظام است و جوان با ویژگی‌های خاص خود، دل‌پاک و سری پر از انگیزه دارد و می‌تواند سرمنشأ اتفاقات خوب باشد. شهردار اصفهان به بنده قول دادند که جلوی مفاسد را بگیرند و بنده نیز بر همین مبنا سکوت کردم، اما در حال حاضر افرادی از این سکوت ما سو استفاده می‌کنند و در ایام نوروز، عده‌ای شادی مردم را به گناه آلوده کردند.

خطیب جمعه اصفهان گفت: مدیریت چهارباغ در جشن‌های خود، با برگزاری کنسرت و موسیقی خیابانی و ... شادی مردم را به گناه آلوده کردند.دوچرخه‌سواری بانوان در چهارباغ ترویج می‌شود و تقاضای مردم از شهرداری و دادستان محترم این است که با این مسائل برخورد کنند.

آیت‌الله مهدوی بیان داشت: در هفته‌ای که گذشت، دولت امریکا رسماً سپاه پاسداران را تروریستی اعلام کرد و این مسأله جدیدی نیست. پیش‌تر سپاه قدس و پس‌ازآن، کل سپاه تحریم شده بود و این کار جنبه تبلیغاتی داشت. این اقدام نکاتی در خود داشت که مهم‌ترین آن، افزایش اتحاد مردم و پشتیبانی همه اقشار از سپاه بود. سپاه برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب به وجود آمد و هماهنگی آن با ارتش، مثال‌زدنی است.

خطیب جمعه اصفهان یادآور شد: سپاه نفوذی خاص در دل مردم دارد و همین امر موجب می‌شود، سپاه با حمایت مردم باقدرتی بیشتر در مقابل دشمنان ایستادگی کند. سپاه پاسداران باید به خود ببالد، چون با این اقدام آمریکا مشخص شد که سپاه راه خود را درست انتخاب کرده است.همه می‌دانند گره تروریستی داعش، از سوی آمریکا ایجادشده و این مسأله به تأیید دولتمردان آمریکایی هم رسیده و همه می‌دانند، سپاه قدس، سفره داعش را جمع کرد.

خطیب جمعه اصفهان یادآور شد: سابقه انسان کشی آمریکا در منطقه کاملاً واضح است این دولت تمام تلاش خود را برای سقوط دولت‌ها، تجزیه کشورها و کشتار مردم به کار گرفته است و هر جا شرارت هست، نام آمریکا نیز به گوش می‌خورد.آن‌ها به آرزوی خود در منطقه نرسیده‌اند و چاره‌ای جز این اقدامات خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران ندارند تا از احتضار خارج شوند.
باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
خسرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
0
شما یک راه بهتر بگو که جوانها کمتر منحرف بشوند من شرمم میشد که سیگار کشیدن برای دخترا یک کلاس شده حالا شما میگوید چهار باغ را محل کنسرت نکنید که جوان ها شاد باشند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین