کد خبر: ۵۸۴۹۸۴
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

آتش سوزی در مجتمع ۵۶واحدی در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی ۴ طبقه و ۵۶ واحدی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سید جلال ملکی اظهارکرد: ساعت ۱۳ و ۳۱ دقیقه صبح امروز آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی چهار طبقه و ۵۶ واحدی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن سه ایستگاه به محل حادثه واقع در خیابان امام خمینی نرسیده به یادگار امام اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه در محل حاضر شدند و مشاهده کردند آتش‌سوزی در طبقه منفی یک این ساختمان رخ داده است، گفت: یک خودرو ۲۰۶ در طبقه منفی یک ساختمان کاملا شعله‌ور شده و آتش به یک خودروی سمند و چند انباری نیز سرایت کرده و به‌سرعت در حال گسترش بود همچنین دود زیادی در طبقه منفی یک و دیگر طبقات ساختمان پخش شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به آغاز عملیات اظهارکرد: همزمان با خاموش کردن آتش دیگر نیروها به طبقات بالایی ساختمان رفتند و به همراه ماسک تنفسی ساکنان این ساختمان را خارج کردند که در نهایت ۲۰ نفر از ساکنان از ساختمان خارج شدند.

وی درباره وضعیت جسمانی ساکنان این ساختمان نیز گفت: یکی از خانم‌هایی که از ساکنان ساختمان بود به علت انتشار دود ناشی از آتش سوزی دچار دودگرفتگی شده بود که برای ادامه روند درمان به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

به گفته وی در حال حاضر این حریق اطفاء شده است و آتش نشانان درحال لکه‌گیری محل حادثه هستند. کارشناسان نیز برای بررسی علت وقوع این حادثه در محل حاضر خواهند شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین