کد خبر: ۵۸۵۲۱۹
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

قتل با دسته هاون

فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: فردی که اقدام به وارد کردن سه ضربه با دسته «هاون» به سر یک جوان 34 ساله و سپس خفه کردن وی کرده بود در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ محمد معصومی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پس از گزارش یک مورد قتل به مرکز فوریت های پلیسی 110، کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حضور یافتند.

وی اضافه کرد: با توجه به مدارک و مستندات کشف شده در محل قتل ماموران به فردی مشکوک شده و او را در یک عملیات پلیسی دستگر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

به گفته فرمانده انتظامی تویسرکان، دو طرف پرونده با یکدیگر اختلاف مالی داشتند با این توضیح که مقتول چند نوبت از قاتل کلاهبرداری کرده و به علت بروز مشکل بین آنها، اقدام به تبلبغ منفی علیه قاتل در روستای محل سکونت می کند.

سرهنگ معصومی افزود: قاتل که از این کار مقتول به خشم آمده بود در شب حادثه کنار در خانه مقتول کمین می کند تا همسر او به مقصد خانه مادری از منزل خارج شود.

این مقام انتظامی تویسرکان ادامه داد: سپس قاتل وارد منزل شده و در یک فرصت سه ضربه با دسته هاون به سر مقتول ضربه وارد می کند.

سرهنگ معصومی بیان کرد: ضربات هاون موجب بیهوشی مقتول شده بود اما قاتل به این امر اکتفا نکرده و با دست او را خفه می کند.

وی بیان کرد: قاتل بدون اینکه متوجه دستان خون آلودش شود به سرعت از خانه خارج شده است در حالیکه آثار دست او بر روی در دیوار منزل نقش بسته بود.

وی اظهار داشت: همسر مقتول پس از بازگشت از منزل مادری با جسد بی جان همسرش مواجه شده و موضوع را به پلیس اطلاع رسانی می کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین