کد خبر: ۵۸۵۳۰۵
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴

سایپا ۲- سپاهان ۵/ تساوی قعرنشینان خوزستانی

تیم فوتبال سپاهان در دیداری پر گل با غلبه بر سایپا به رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ‌برتر صعود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته بیست و ششم لیگ‌برتر فوتبال ایران با انجام یک بازی دیگر پیگیری شد. در این دیدار تیم فوتبال سایپا از ساعت ۱۹ و در ورزشگاه شهدای شهر قدس از سپاهان اصفهان میزبانی کرد. مسابقه این دو تیم در نهایت با نتیجه ۵ بر ۲ به سود سپاهان به پایان رسید. زردپوشان با این پیروزی ۵۰ امتیازی شدند و با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در رده سوم قرار گرفتند. پرسپولیس نیز با ۵۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

نیمه اول این بازی با فشار سپاهانی‌ها آغاز شد و آن‌ها از سمت راست خود چند بار حملاتی را تدارک دیدند تا اینکه در یکی از این حملات و روی یک ضربه آزاد، سجاد شهباززاده با ضربه سر در دقیقه ۱۴ دروازه سایپا را باز کرد.

بعد از این گل تیم سایپا سعی کرد از زیر فشار خارج شود و تا حدودی هم موفق بود. چند دقیقه بعد از گل سپاهان، معین عباسیان، بازیکن سایپا نزدیک بود با یک شوت که تقریباً از نیمه‌های زمین از روی یک ضربه آزاد به سمت دروازه زد، گل مساوی را به ثمر برساند که این ضربه با واکنش پیام نیازمند به کرنر رفت.

توپ برگشتی این کرنر با یک حرکت ترکیبی از بازیکنان سایپا دوباره به محوطه جریمه برگشت تا رضا اسدی در دقیقه ۲۳ گل تساوی را به ثمر برساند.

این پایان کار نبود و زردپوشان در آخرین دقیقه نیمه اول با یک حرکت ترکیبی توپ را درون محوطه جریمه سایپا به کومان رساندند تا با گل او بازی در نیمه اول دو بر یک به نفع سپاهان به پایان برسد.

نیمه دوم هم با حملات سپاهانی‌ها آغاز شد. آن‌ها در دقایق ۵۳ و ۵۶ توسط کی‌روش استنلی به گل‌های سوم و چهارم رسیدند. کی‌روش هر دو گل را با ضربه سر به ثمر رساند.

بعد از این گل‌ها علی دایی، سرمربی سایپا، اکبر منادی دروازه‌بان تیمش را به خاطر عملکردش تعویض کرد.

در دقیقه ۶۳ مسابقه هم محمد ایرانپوریان با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا دیدار هفته آینده برابر پرسپولیس را از دست بدهد.

بازیکنان سایپا در دقیقه ۶۶ توسط آرمان رمضانی از روی یک ضربه پنالتی گل دوم را به ثمر رساندند.

به گزارش ایسنا، این مسابقه یک گل دیگر هم داشت. مهرداد محمدی در دقیقه ۷۰ از روی یک ضربه پنالتی گل پنجم تیمش را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۵ بر ۲ به سود سپاهان تمام شود.

تساوی بی‌ارزش قعرنشینان خوزستانی به نفع سپیدرود

 نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان نیز امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

هر دو تیم در هفته‌های پایانی لیگ هجدهم برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند که البته با توجه به شرایط و روندی که استقلال خوزستان داشته تقریباً سقوطش به لیگ یک قطعی شده و فقط روی کاغذ هنوز دارای شانس است اما نفت مسجد سلیمان که در این بازی فیروز کریمی را به عنوان سرمربی خود روی نیمکتش می‌بیند، شانس فاصله گرفتن از سپیدرود ۱۸ امتیازی را داشت که این فرصت را مقابل استقلال خوزستان از دست داد.

در این دیدار تیم نفت مسجد سلیمان بهتر از استقلال خوزستان بازی کرد و بازیکنان این تیم در اواخر بازی چندین و چند فرصت خوب گلزنی را از دست دادند.

با این نتیجه نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان به ترتیب با ۲۰ و ۱۱ امتیاز به ترتیب در رده‌های چهاردهم و شانزدهم جدول رده‌بندی باقی ماندند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین