کد خبر: ۵۸۵۴۱۹
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
مشاور عالی فرمانده کل ارتش:

دستان ارتش و سپاه هیچ گاه از یکدیگر جدا نمی‌شود

مشاور عالی فرمانده کل ارتش گفت: دستان ارتش و سپاه،در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب،هیچ گاه از یکدیگر جدا نمی شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 امیر رضا خرم طوسی  پیش از خطبه های نماز جمعه قم در مصلی قدس عنوان کرد: ارتش خود را خادم نظام و انقلاب اسلامی و مردم می‌داند و افتخار ارتش مکتبی بودن، انقلابی بودن و سرباز نظام بودن است.

مشاور عالی فرمانده کل ارتش افزود: ارتش،رسالت مهمی را در برابر نظام و مردم عهده دار است و رسالت خطیر جهاد توسط ارتشیان، آن ها را از وظایف دیگرشان باز نداشته و در زمان صلح ما را از خدمت رسانی و کمک رسانی به مردم غافل نکرده است.

وی اظهار کرد: قانون اساسی تشکیل ارتش و سپاه را براساس مکتب و دین اسلام می‌داند و دستان ارتش و سپاه،در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب،هیچ گاه از یکدیگر جدا نمی شود.

خرم طوسی بیان کرد:جاهلان و دنیاپرستان با تروریست خواندن سپاه،در واقع بر محبوبیت سپاه در کشور افزودند، ما نیز در کنار همرزمان سپاهی خود همچون گذشته یکپارچه و همدلانه به خدمت می پردازیم.

وی گفت: دستان ارتش و سپاه،در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب،هیچ گاه از یکدیگر جدا نمی شود و در کنار هم خواهند ماند، سپاه عصاره ملت شریف ایران است و همچون سایر نیروهای مسلح،مسیر مقابله با سلطه گران در جهان را ادامه می دهد.

وی عنوان کرد:نظام جمهوری اسلامی آرزوی حق جویان بوده است که سالیان متمادی این آرزو را داشتند و همه باید قدردان این نظام الهی باشیم.

وی عنوان کرد:سپاه و ارتش انگیزه خدمت به مردم و نظام را از فرماندهی معظم کل قوا می‌گیرند از این رو اقداماتشان همواره متعالی تر از قبل است و همواره در عرصه‌های مختلف پشتیبان نظام اسلامی هستند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین