کد خبر: ۵۸۵۵۴۳
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

دوشنبه تا چهارشنبه به مازندران سفر نکنید!/خلیج فارس هم مواج است

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران گفت: از بعدازظهر دوشنبه تا صبح چهارشنبه سامانه بارشی موجود در مازندران تقویت شده و ضمن کاهش دما بر میزان شدت باد و بارش ها افزوده می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
احمد اسدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه از عصر پنجشنبه شاهد بارش باران در استان مازندران بودیم، اظهار کرد: این بارش‌ها تا امروز شنبه ۳۱ فروردین نیز ادامه دارد و بیشترین میزان بارش مربوط به رامسر با ۸۰ میلیمتر گزارش شده است.

وی افزود: از امشب تا صبح دوشنبه از شدت بارش‌ها کاسته شده و بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران همچنین تصریح کرد: از بعدازظهر دوشنبه تا صبح چهارشنبه این سامانه بارشی تقویت شده و ضمن کاهش دما بر میزان شدت باد و بارش‌ها افزوده می‌شود.

اسدی گفت: بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف همراه با مه خواهد بود.

وی در توصیه به مردم و مسافران خاطرنشان کرد، به دلیل ناپایداری هوا مردم از روز دوشنبه تا چهارشنبه از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران افزود: وضعیت دریا نیز به صورت مواج بوده و ارتفاع موج گاهی به ۲و نیم متر نیز می‌رسد.

دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس مواج است

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: روز‌های دوشنبه و سه شنبه در مناطق دریایی استان در محدوده جزیره های خلیج فارس و تنگه هرمز دریا مواج است.

مرضیه سی سی پور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت سرعت وزش باد به حدود 48 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج نیز به 180 سانتیمتر می ‌رسد.

وی بیان داشت: سامانه بارشی نیز از فردا یکشنبه وارد هرمزگان می شود که در روز‌های یکشنبه و دوشنبه در مناطق شمالی و غربی و روز سه شنبه در مناطق شمالی و شرقی استان فعال است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: این سامانه با بارش های رگباری خفیف و افزایش باد همراه است.

سی سی پور یادآورشد: این سامانه ناپایدار که تاثیر آن بسیار ضیعف تر از سامانه قبلی در هرمزگان بوده، روز سه شنبه هفته جاری از مناطق شرقی هرمزگان خارج می‌شود.

بارندگی فروردین ماه امسال خسارتهایی به بخش کشاورزی وارد کرد ولی موجب وارد شدن آب به سدهای استان ازجمله جگین، استقلال، نیان و شمیل و همچنین آبگیری سازه های آبخیزداری در استان شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین