پایگاه خبری آفتاب
۰۷ /تير /۱۴۰۵
Sunday 28 June 2026
کد خبر:۵۸۶۰۸۸
۰۰:۰۴
۱۳۹۸/۰۲/۰۴

ظریف در نیویورک

وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در نشست «روز بین‌المللی چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی برای صلح» که در مقر سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، وارد نیویورک شد.
۰۰:۰۴
۱۳۹۸/۰۲/۰۴
به گزارش آفتاب نیوز،
محمدجواد ظریف بامداد سه‌شنبه تهران را به مقصد نیویورک ترک کرده بود. طبق اخبار منتشر شده، در این سفر غلامحسین دهقانی، معاون امور حقوقی وزارت امور خارجه، ظریف را همراهی می‌کند.

مجید تخت‌روانچی، نماینده جدید ایران در سازمان ملل متحد نیز برای آغاز مأموریت خود در این سمت جدید به همراه ظریف به نیویورک رفت.

ايسنا 
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha