کد خبر: ۵۸۷۰۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
وزیر صنعت قبلا هم درباره قیمت خودرو وعده داده بود که کنترل می‌شود اما برعکس شد

وعده وزیر صنعت بعد از تذکر رهبر انقلاب: قیمت کاغذ کنترل می‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب در پاسخ به درخواست مدیران نشر برای اتخاذ تصمیم درباره قیمت کاغذ، از پیگیری برای کنترل قیمت کاغذ در نشست مشترک و مذاکره با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
«رضا رحمانی» در نشست بررسی مشکلات چاپ و نشر با حضور «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نمایشگاه کتاب در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران افزود: قیمت کتاب در سال جدید افزایش یافته که دلیل آن بالارفتن قیمت کاغذ است؛ در این زمینه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مذاکراتی داشتیم تا مشکل حل شود.

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، وی موضوع تخصیص ارز 4200 تومانی برای کاغذ در سال 97 را یادآور شد و افزود: امسال هم تلاش می شود با اجرای اقداماتی از افزایش قیمت کاغذ و در نتیجه کتاب جلوگیری شود و به بازار نشر کتاب کمک کنیم.

برپایه این گزارش، در این نشست که پس از بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب انجام شد، مسائلی مانند تهیه کاغذ مورد نیاز ناشران، تهیه مواد مورد نیاز صنعت چاپ و مطبوعات بررسی شد.

وعده وزیر صنعت بعد از تذکر رهبر انقلاب: قیمت کاغذ کنترل می‌شود

به گزارش ایرنا، سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا 14 اردیبهشت در مصلای تهران برپاست.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
0
واقعان عجب مملکتی شده اقای وزیر نمیدانستند وظیفه دولت ومجموعه ان وظیفه کنترل قیمت را در هر مورد دارند تازه میخواهند اینکار را بکنند اگر این طور است که وجود این وزرا برای چیست نباشند ملت هزینه کمتری را متحمل میشوند همانند بازار خودرو که مجلس و وزیر و کارخانه ها مرتبان به هم پاس میدهند و قیمت ها هم که واقعان خنده دار شده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین