کد خبر: ۵۸۷۶۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

دستگیری مردی که موبایل ۲۰۰ نفر را قاپید

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی از دستگیری یک مویابل قاپ با ۲۰۰ فقره سرقت خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ کامیار چهری در این‌باره گفت: در بیست و دوم فروردین ماه پرونده‌ای با موضوع موبایل قاپی از کلانتری ۱۰۴ عباس آباد به پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت ارجاع شد که در آن شاکی در تحقیقات پلیسی، اظهار کرده بود در خیابان شریعتی تقاطع مطهری در حال مکالمه تلفنی با گوشی همراهش بوده که به یکباره موتورسواری به وی نزدیک و در یک لحظه گوشی همراهش را قاپیده و از محل متواری شده است.

وی با بیان اینکه پرونده‌های مشابه دیگری نیز به این پایگاه ارسال شد و تمام مال‌باختگان اظهار می‌داشتند که توسط دو یا یک موتورسوار با پلاک مخدوش مورد سرقت قرار گرفته‌اند، گفت: در تحقیقات میدانی در تعدادی از صحنه‌های سرقت، چهره سارق و همدستش شناسایی شد و مشخص شد که سارقان از جمله موبایل قاپ‌های حرفه‌ای بوده و سابق بر این در این پایگاه پرونده دارند.

چهری افزود: در تحقیقات پلیسی مخفیگاه یکی از متهمان مورد شناسایی قرار گرفت و مراقبت‌های ویژه از تردد وی آغاز شد تا اینکه متهم در دوم اردیبهشت ماه سال جاری در حالی که با موتورسیکلت مخدوش در حال پرسه زنی در خیابان مطهری بود، مشاهده و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: در ابتدا متهم منکر هر گونه سرقت گوشی‌های همراه می‌شد، ولی در نهایت با شناسایی مال باختگان لب به اعتراف گشود و در تحقیقات تکمیلی به ۲۰۰ فقره سرقت با همکاری همدستش اعتراف کرد.

به گفته چهری، متهمان که در محدوده خیابان‌های مطهری، بهشتی، شریعتی اقدام به سرقت کرده بودند تا کنون ۵۲ تن از مال باختگان چهره وی را مورد شناسایی قرار داده‌اند و شناسایی سایر مال‌باختگان و دستگیری همدست وی ادامه دارد.

وی افزود: سارق حرفه‌ای به دادسرا برای گرفتن دستور قضائی منتقل شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین