کد خبر: ۵۸۸۰۱۶
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱

رونالدو: مردم با تفنگ شکاری منتظر خرابکاری من هستند

«کریستیانو رونالدو» می گوید که او از اثبات کردن همیشگی خودش به مردم خسته شده و به خوبی می داند که مردم و منتقدان با تفنگ شکاری منتظرند تا او در یک بازی بزرگ خرابکاری کند تا به وی حمله کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه مارکای اسپانیا روز شنبه نوشت: برای «کریستیانو رونالدو» همه چیز گل و گلاب نیست چرا که با وجود اینکه او همواره یکی از بزرگ ترین فوتبالیست های تمام دوران ها محسوب می شود، اما شماره 7 محبوب یووه همچنان هدف انتقادهای مدام است.

فوق ستاره پیشین کهکشانی ها افتخارات زیادی کسب کرده اما همچنان در تمام فصول با چالش اثبات کردن خود به ناباوران روبرو است.

مهاجم پرتغالی در این باره اظهار داشت: اعتراف می کنم برخی اوقات آزرده و خسته می شوم چرا که انگار هر فصل مجبورم ثابت بکنم که بازیکن خیلی خوبی هستم.

وی ادامه داد: کار سختی است و فشار مضاعفی روی شما برای ثابت کردن یک موضوع به مردم وارد می شود و این فشار تنها برای شما نیست بلکه مادر، فرزند و همه اطرافیان شما را هم درگیر می کند.

رونالدو افزود: باید زیاد تمرین کنید اما زمانی می رسد که دوست دارید شما را به حال خودتان رها کنند.

مرد پرتغالی تابستان سال گذشته چمدان خود را برای کوچ از مادرید بست و عازم تورین شد، جایی که به همراه تیم یوونتوس توسط آژاکس از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

وی در ادامه تصریح کرد: شما باید فروتن باشید؛ باید یاد بگیرید که دانای کل نیستید و اگر باهوش باشید نقاط ضعف خود را برای تبدیل شدن به ورزشکاری بهتر تقویت می کنید؛ کاملا با یوونتوس تطبیق پیدا کرده ام. آنها دیدند که من کریستیانو رونالدو هستم و چرا پنج بار توپ طلا و پنج بار لیگ قهرمانان را فتح کرده ام.

رونالدو تاکید کرد: نمی توانم مشکلاتم را با مقامات مالیاتی اسپانیا فراموش یا مخفی کنم؛ زندگی من مثل یک کتاب، باز است؛ می خواستم با کلینیک کاشت موی خودم چند شغل ایجاد کنم؛ می دانم مردم مرا دوست دارند و علاوه بر این می دانند که من چه کارهایی برای باشگاه کرده ام و در مقابل چه چیزهای دریافت کرده ام؛ آنها در خیابان به من می گویند به خانه برگرد، مادرید همیشه خانه تو است و من از شنیدن این جمله خوشحال می شوم.

وی در ادامه افزود: مردم همیشه در حال قضاوت کردن هستند؛ آنها می گویند که رونالدو دیگر تمام شده چرا که 33، 34 یا 35 سال دارد و در چنین شرایطی شما دوست دارید آنها را غافلگیر کنید؛ آنها همیشه مرا شخصی می دانند که هرگز هیچ مشکلی ندارد؛ کسی که به خاطر پول و موفقیتی که دارد نمی تواند ناراحت یا نگران باشد.

رونالدو در پایان خاطرنشان کرد: باید درک کنید که مردم مثل شما فکر نمی کنند. آنها با تفنگ شکاری منتظرند تا من یک پنالتی را از دست بدهم یا در یک بازی بزرگ خرابکاری کنم؛ این بخش بزرگی از زندگی من است که باید آماده مواجه با آن باشم که البته سال ها است خودم را مهیای آن کرده ام.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین