کد خبر: ۵۸۹۱۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

دلار و سکه در بازار چند؟

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۵میلیون و ۱۳۱هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۷۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت 5میلیون و 131 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 5 میلیون و 40 هزار تومان معامله می‌شود.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی2 میلیون و 905 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 881هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و 9 هزار تومان فروخته می‌شود.

به نوشته خبرگزاری تسنیم، قیمت طلای 18عیار هم 471 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز با قیمت 2میلیون و 39 هزار تومان در بازار تهران معامله می شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1285.9دلار معامله می‌شود.

             سکه تمام‌بهار آزادی5میلیون و 131 هزار تومان
              سکه‌بهارآزادی طرح قدیم5 میلیون و 40 هزار تومان
               نیم‌سکه بهارآزادی2 میلیون و 905 هزار تومان
               ربع‌سکهیک میلیون و 881هزار تومان
            سکه‌گرمییک میلیون و 9 هزار تومان


           قیمت  هر‌گرم طلای 18‌عیار  471 هزار تومان
            قیمت  هرگرم‌طلای  24عیار627 هزار و 900 تومان
             قیمت  هر‌مثقال‌ طلا  2میلیون و 39 هزار تومان
             قیمت‌اونس‌طلا  1285.9دلار


به گزارش ایسنا، امروز (۲۱ اردیبهشت) بانک‌ها هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۴ هزار و ۸۳۹ تومان می‌خرند که نسبت به روز پنجشنبه هفته گذشته حدود ۸۰ تومان کاهش دارد و قیمت خرید یورو نیز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۶۷۵ تومان است.

امروز بانک‌ها هر پوند انگلیس را نیز ۱۹ هزار و ۳۱۵ تومان خریداری می‌کنند.

از سوی دیگر، قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۷ هزار و ۵۱۳ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

این در حالی است که نرخ خرید یورو در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ۱۷ هزار و ۵۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۷ هزار و ۱۵۰ تومان است که نسبت به پنج‌شنبه گذشته ۵۰ تومان ارزان شده است.

این صرافی‌ها همچنین امروز هر دلار آمریکا را ۱۵ هزار و ۱۵۰ تومان خریده و ۱۵ هزار و ۲۵۰ تومان می‌فروشند که قیمت دلار نیز کاهش ۱۰۰ تومانی داشته است.

نرخ رسمی ۱۱ ارز کاهش یافت/ دلار ثابت ماند

همچنین بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین روز جاری هر پوند انگلیس با ۳۷ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۵۹۵ ریال و هر یورو نیز با ۱۷۴ ریال رشد ۴۷ هزار و ۱۷۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۵۰۷ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۷۰ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۱۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۲۰ ریال، روپیه هند ۶۰۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۹۵۰ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۹ هزار و ۷۰۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۲۵۵ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۲ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۳۰۱ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۷۱۱ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزارو ۹۶۷ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۲۲ ریال، روبل روسیه ۶۴۵ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۷ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۴۰۹ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۲۶ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۷۵۴ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۸۳ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۳۴۲ ریال تعیین شد.

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۱۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۱۸۴ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۱۵۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۳ هزار و ۱۳۸ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۹۷ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۷۵۱ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۵۴ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۳۱۸ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۳۰ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۹۹۶ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۴۷۹ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین