کد خبر: ۵۸۹۲۶۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
چرا عکس دسته‌جمعی فعالان سیاسی با روحانی در سایت ریاست‌جمهوری نبود؟

روایت ابطحی از دیدار فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا با روحانی؛ درد و دل اصلی روحانی، میزان قدرت و اختیاراتش بود

نکته جالبی که ابطحی به آن اشاره کرد، حذف عکس دسته‌جمعی فعالان سیاسی با روحانی در سایت ریاست جمهوری بود.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدعلی ابطحی درباره دیدار و گفت‎وگوی دیروز فعالان سیاسی با رئیس‌جمهور نوشت: همیشه، همه جا، در هر سطحی گفتگو معجزه می کند. دیدار جمع کوچکی از فعالان سیاسی با رییس جمهور ابتکار خوبی بود. گرچه فرصت کم بود. اما حرف های مشترک زیادی اصولگرایان و اصلاح طلبان شرکت کننده داشتند. بسیاری از نگرانی هایی که در جامعه هست مطرح شد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ ابطحی افزود: دکتر روحانی که شروع به صحبت کرد، معلوم بود از همه مشکلات جامعه با خبر است اما، اما های مهمی هم داشت و گفت و درد دل هم کرد. امای اصلی اش میزان قدرت و اختیاراتش بود.

روایت ابطحی از دیدار فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا با روحانی| درد و دل اصلی روحانی، میزان قدرت و اختیاراتش بود|

وی نوشت: تقریبا معتقد بود که شرایط فعلی که هم نفت و هم بانک ها تحریم شده است، وضع را از دوران جنگ سخت تر کرده است. ولی می خواست به میزان قدرت وسهم قوه اجرایی در مشکلات موجود توجه شود. خیلی هایش در خبر رسمی آمد و خیلی ها هم طبعا محرمانه تلقی می شد ولی در راستای همان نکته بود که مسئول همه اینها دولت نیست.سهم سایر قوا از یک سو و سهم دشمنان خارجی از سوی دیگر.

نکته جالبی که ابطحی به آن اشاره کرد، حذف عکس دسته جمعی این جلسه در سایت ریاست جمهوری بود. وی نوشت: در پایان عکس دسته جمعی هم گرفتند که در سایت ریاست جمهوری نبود. موقع عکس دست جمعی به دکتر روحانی گفتم که امشب شقشقه هدرت شد. بغض تان ترکید و حرفهای مهمی زدید. از حق نگذریم که هر دوجناح و رییس جمهور عمق بحران را درک کرده اند و به وحدت و مهمتر از آن توجه به خواست و نزدیکی وهمدلی با مردم و حل مشکلاتشان تاکید می کردند. گرچه مرز اختلافات سیاسی هم معلوم بود و در جلسه گفته شد.  فکر میکنم محمد قوچانی، علی ربیعی، فریدون وردی نژاد و علی جنتی که تیم قدرتمندی هستند، مدیران جلسه بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین