کد خبر: ۵۸۹۶۵۳
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

واکنش‎ها به حوادث دانشگاه تهران؛ حمله و درگیری کار دانشجو نیست!

دبیرکل حزب اتحاد ملت با اشاره به وقایع دیروز دانشگاه تهران‌، گفت: حمله و درگیری کار دانشجو نیست. محمود صادقی نیز نوشت: مدیریت حراست دانشگاه تهران باید پاسخگوی حضور افراد غیر دانشجو از خارج دانشگاه در وقایع دیروز باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیروز برخی از دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به برخوردها به نوع پوشش دانشجویان تجمع کردند که با تنش‎هایی همراه بوده است.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ علی شکوری راد در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: دانشجو،‌ دانشجوست. می‌بیند،‌ نظر می‌دهد،‌ دور هم جمع می‌شوند، شعار می‌دهند،‌ اعتراض می‌کنند و بعد پراکنده می‌شوند و می‌روند. اگر دانشجویان دیگری مخالف آن‌ها باشند آنها هم در زمان یا جای دیگری می‌توانند همین کار را بکنند. حمله و درگیر کار دانشجو نیست. دانشگاه تهران جای این کارها نیست.

واکنش‎ها به حوادث دانشگاه تهران؛ حمله و درگیری کار دانشجو نیست!

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ محمود صادقی نماینده تهران نیز نوشت: مدیریت حراست دانشگاه تهران باید پاسخگوی حضور افراد غیر دانشجو از خارج دانشگاه در وقایع دیروز باشد.

واکنش نماینده تهران به حوادث دانشگاه تهران

علیرضا معزی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت هم به تجمع در دانشگاه تهران واکنش نشان داد. معزی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: کارزار فشار حداکثری ترامپ و B-Team به شدت تشنه تصاویر و اخباری چون تجمع دانشگاه تهران است. دغدغه ملی،‌ مسئولیت پذیری مدنی و وظیفه دینی و انقلابی،‌ حکم می کند به نام ایران و برای ایران،‌ امروز با رواداری در کنار یکدیگر باشیم نه مقابل هم.

واکنش نماینده مجلس به حوادث دانشگاه تهران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین