کد خبر: ۵۹۰۱۴۰
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱

حاشیه‌های نیمه اول پارس جنوبی‌ - پرسپولیس/ یگاه ویژه انصاری را نشناخت

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پارس جنوبی‌جم و پرسپولیس با حاشیه‌هایی همراه بود. از پرتاب آب معدنی به درون زمین تا ممانعت یگان ویژه از حضور بازیکن پرسپولیس در جایگاه ویژه.
آفتاب‌‌نیوز :
 نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پارس جنوبی‌جم و پرسپولیس از هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس‏‬ به پایان رسید.

قبل از شروع مسابقه زمانی که عکاسان می‌خواستند از لحظه ورود تیم‌ها عکاسی کنند بی‌نظمی به وجود آمد تا مسئولان برگزاری مسابقه آن‌ها را با فشار به عقب برانند.

بخش جنوبی ورزشگاه، جایی که هواداران پرسپولیس حضور داشتند، تیم پرسپولیس را به شدت تشویق می‌کردند.

دقیقه ۵ مسابقه زمانی که محمد انصاری، بازیکن مصدوم پرسپولیس قصد داشت به جایگاه ویژه و پیش مهرداد میناوند برود مأمور یگان ویژه او را نشناخت تا مسئولان سازمان لیگ مجبور شوند انصاری را به مأمور معرفی کنند. سرانجام با عذرخواهی مأمور یگان ویژه، انصاری اجازه پیدا کرد وارد جایگاه شود.

در یکی از صحنه‌های بازی وقتی توپ از کنار خط طولی زمین به بیرون رفت داور به سود پرسپولیس پرتاب اوت اعلام کرد که این موضوع به مذاق هواداران پارس جنوبی‌جم خوش نیامد و آن‌ها به اعتراض اشیایی به درون زمین پرت کردند.

دقایقی بعد مشابه این اتفاق رخ داد با این تفاوت که داور این بار یک خطا به نفع پارس جنوبی‌جم اعلام کرد که این موضوع اعتراض هواداران پرسپولیس و نیمکت‌نشینان این تیم را به دنبال داشت. هواداران پرسپولیس به سمت زمین بطری‌های آب معدنی پرت کردند که در همین حین حسین ماهینی و محسن ربیع‌خواه از هواداران خواستند این کار را متوقف کنند. ربیع‌خواه یک آب‌معدنی را روی هوا مهار کرد تا وارد زمین نشود.

بعد از اینکه پرسپولیس به گل رسید تعدادی از هواداران پرسپولیس در سکوها آتش روشن کردند که دود این آتش وارد زمین هم شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین