کد خبر: ۵۹۰۲۷۹
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳

امام جمعه اصفهان: دوچرخه‌سواری بانوان از مفاسد اجتماعی است/ بانوان بدانند برخی مردان فاسدند/مذاکره با ترامپ سمی مهلک‌ است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: آنچه که ترامپ به سفارت سوئیس جهت اعلام شماره خود به ایران گفته بود شوخی نبود، بلکه آنان مومنان را نمی‌شناسند و بر این اندیشه هستند با چندین ناو جنگی مومنان به خدا از آنان می ترسند.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، اظهار کرد: خودم و همه شما نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت می‌کنم و امام حسن مجتبی علیه السلام در این مورد می‎فرمایند ای انسان بدان از هنگامی که متولد می‌شوی دائماً در حال تمام کردن عمرت هستی پس از فرصت استفاده کن برای آنچه که در پیش داری. فرق کافر و مومن در این است که مومن از این دنیا برای آخرت خود استفاده می‌کند و اما کافر فقط از دنیا برای گذراندن وقت خود استفاده می کند.

وی ادامه داد: امروز سالگرد رحلت آیت‌الله بهجت عارف وارسته است که بر روح این بزرگوار درود می فرستیم، روز شنبه دوازدهم رمضان روز انجام عقد اخوت بین پیامبر اسلام و حضرت علی علیه السلام است و باید گفت فلسفه این اقدام پیامبر این است که مسلمانان رفیق و برادر یکدیگر باشند لذا عقد اخوت همواره باید بین مسلمانان باشد.

امام جمعه اصفهان از اقدامات اخیر دادستان اصفهان تشکر کرد و گفت: اقدامات دادستان محترم اصفهان برای جلوگیری از برخی مفاسد اجتماعی در خصوص دوچرخه سواری بانوان و سگ گردانی و بی حجابی قابل تشکر است و باید گفت هرجا از مسئله دوچرخه سواری بانوان صحبت می کنیم داد برخی از افراد بلند می‌شود که بعضاً مرد هستند و باید بدانند که از اسلام به دور هستند. بانوان بدانند برخی مردان فاسدند و برای سوء استفاده خودشان از زنان حمایت می کنند.

آیت الله طباطبایی نژاد به روز ملی جمعیت در سی ام اردیبهشت ماه اشاره و تصریح کرد: باید از اشتباهی که در گذشته متحمل شدیم بازگردیم، چرا که این کار غلط سبب شد امروز جوانان این مرز و بوم کاهش یابند و خداوند در قرآن  درهمین خصوص می‌فرماید بچه‌های خود را برای ترس از فقر و کمبود تلف نکنید چرا که خداوند روزی دهنده است و ثروتمند یا ثروتمند نبودن ارتباطی با تعداد فرزندان ندارد، بلکه تقدیر الهی است.

وی در خصوص میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام در پانزدهم رمضان گفت: امام سجاد علیه السلام در خصوص ایشان می‌فرمایند عموی من هرگز دیده نشد مگر در حالتی که ذکر می‌گفت و باید گفت روز تولد ایشان روزه‌داران باید صدقه بدهند و اطعام کنند حتی در خانواده و بستگان خود که می دانند نیازمند هستند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان، گفت: آنچه که ترامپ به سفارت سوئیس جهت اعلام شماره خود به ایران گفته بود شوخی نبود، بلکه آنان مومنان را نمی شناسند و بر این اندیشه هستند با چندین ناو جنگی مومنان به خدا از آنان می‌ترسند.

طباطبایی نژاد در پایان با بیان سخنان رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود بر این تاکید کردند که مذاکره با آمریکا سم است و به خصوص مذاکره با ترامپ سمی مهلک‌تر چراکه ما می‌دانیم آنها برای چه می خواهند با ما مذاکره کنند و خواسته آنان جهت مذاکره فقط کوتاه کردن برد موشک‌های ایران است و باید گفت آمریکا از محبوبیت ما در منطقه می‌ترسد در همین خصوص خداوند در قرآن می فرماید از کفار چه توقعی دارید که به شما کمک کنند؟

منبع: ایسنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین