پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
کد خبر:۵۹۱۱۷۰
۱۲:۰۸
۱۳۹۸/۰۳/۰۱

کلینتون: باید به جای تهدید، به دیپلماسی روی بیاوریم

وزیر خارجه سابق آمریکا راه حل رفع تنش‌های میان و آمریکا را دیپلماسی دانست.
۱۲:۰۸
۱۳۹۸/۰۳/۰۱
به گزارش آفتاب نیوز،
 «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه سابق آمریکا در تازه‌‌ترین اظهارات خود درباره افزایش تنش میان ایران و آمریکا گفت: ایالات متحده باید به جای تشدید تنش‌ها در منطقه، تلاش‌های دیپلماتیک خود را ادامه دهد.

وی در ادامه افزود: آمریکا باید به دنبال دیپلماسی باشد. ما باید به جای تهدید و جنگ، به مذاکره و گفت‌وگو روی‌ بیاوریم. این دقیقا همان اقدامی که ما در مذاکره با ایران انجام دادیم و برنامه هسته‌ای تهران را محدود کردیم. این چیزی است که باید همچنان ادامه پیدا کند.

منبع: ایلنا
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha