کد خبر: ۵۹۱۲۴
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۸۶ - ۱۱:۵۵
معدنچی:

از بازیكنان و هواداران معذرت می‌خواهم

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، مهاجم تیم پرسپولیس تصریح كرد: به هنگام زدن ضربه پنالتی خیلی بی‌تجربه بازی درآوردم و هضم این اتفاق برایم خیلی سخت است، به گونه‌ای كه هنوز نتوانسته‌ام آن را فراموش كنم. البته ناراحتی اصلی من به خاطر آن پنالتی نیست، چرا كه بسیاری از بازیكنان بزرگ دنیا هم پنالتی خراب می‌كنند، من ناراحتم به این خاطر كه به هنگام زدن ضربه پنالتی خیلی عجله كردم و انگار بی‌تاب بودم كه دروازه‌ استقلال را باز كنم. 

معدنچی گفت: با این وجود من با گل نیكبخت كمی آرام گرفتم؛ معتقدم اگر داور به درستی دستور تجدید ضربه‌ پنالتی را صادر می‌كرد، ما چند موقعیت مسلم گلزنی را هدر نمی‌دادیم. همه چیز به گونه‌ای پیش می‌رفت كه بتوانیم یك پیروزی پرگل رقم بزنیم. داور این بازی از اخراج 3-2 بازیكن استقلال طفره رفت و بی‌شك نتیجه‌ مساوی برای دربی شصت‌ودوم اصلا عادلانه نبود. 

وی تاكید كرد: اگر ما از موقعیت‌ها به درستی استفاده می‌كردیم اشتباهات داور هم نمی‌توانست مانع از پیروزی پرسپولیس شود. البته نباید از نقش وحید طالب‌لو به سادگی گذشت، چراكه او در 2 صحنه بهتر از خودم عمل كرد و در چند صحنه دیگر نیز مانع از گل‌زنی بازیكنان پرسپولیس شد. 

معدنچی گفت: ما در بازی با استقلال خیلی چیزها را ثابت كردیم، از جمله این كه بدشانس‌ترین تیم لیگ هستیم و اشتباهات داوری در اكثر بازی‌ها به ضرر ما و به نفع بعضی تیم‌های دیگر تمام می‌شود. 

معدنچی در پایان گفت: ما در ادامه رقابت‌های لیگ برای دفاع از حیثیت نام پرسپولیس به میدان می‌رویم و از حالا برای رویارویی با تیم سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی لحظه شماری می‌كنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین