کد خبر: ۵۹۱۳۹۵
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

۲ قتل با سلاح‌های شکاری و سرد در استان گیلان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودسر از وقوه دو فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از این مقتولان با سلاح تفنگ شکاری و دیگری با ضربات چاقو کشته شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد صالح جنت رستمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو فقره قتل در شهرستان رودسر اتفاق افتاده است که ضاربان با استفاده از سلاح تفنگ شکاری و چاقو یک مرد 38 ساله و یک مرد حدوداً 40 را به قتل رسانده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودسر از وقوع یک فقره قتل در روستای خانسر بخش چابکسر خبر داد و افزود: داماد خانواده‌ای دو شب پیش در روستای خانسر و در نزاعی خانوادگی با شلیک تفنگ شکاری برادر زن خود را که مردی 38 ساله بوده است را به قتل رسانده است.

دادستان‌کل: آقای جهرمی، در تلویزیون پاسخگوی سؤالات ما باشید؛ فرصت نشد پس از قتل طلبه همدانی دست‌مریزاد بگویم

جنت رستمی با بیان اینکه ضارب پس از ارتکاب به جرم و شلیک گلوله به طرف مقتول بالافاصله از صحنه جنایت متواری شده است تصریح کرد: تلاش برای دستگیری وی توسط عوامل و نیروهای انتظامی از همان شب وقوع حادثه آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد.

وی از کشته شدن مردی 40 ساله در یکی دیگر از روستاهای شهرستان رودسر خبر داد و در تشریح چگونگی وقوع این جنایت نیز اظهار داشت: صبح دیروز مردی 40 ساله در روستای کل کا سرای شهرستان رودسر با ضربات چاقوی جوانی 30 ساله به قتل رسیده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودسر ‌با تأکید بر اینکه ضارب مرد 40 ساله رودسری پس از ارتکاب به جنایت توسط مأموران دستگیر شده است خاطرنشان کرد: قاتل فردی معتاد است و تحقیقات لازم در مورد انگیزه و یا انگیزه‌های وی از انجام این جنایت ادامه دارد.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین