کد خبر: ۵۹۱۸۳۶
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۵

برکناری شهردار فومن

«حسین غلام نیا» شهردار فومن با پنج رأی موافق اعضای شورای اسلامی این شهر برکنار و «رضا محمدی» به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.
آفتاب‌‌نیوز :
عصر شنبه هفتاد و نهمین جلسه شورای شهر فومن در سالن اجتماعات شهرداری فومن برگزار شد. در این جلسه اعضای با پنج رأی موافق رأی به برکناری حسن غلام نیا فومنی شهردار این شهر دادند.

در جلسه هفته گذشته بود که شهردار برای پاسخ به سوالات اعضای شورا در صحن علنی شورا حاضر شد که هیچکدام از پنج عضو شورای اسلامی شهر فومن از پاسخ‌های داده شده قانع نشده و طرح استیضاح شهردار کلید خورد.

گفتنی است بر اساس شنیده‌ها غلام نیا ساعت ۱۵ عصر روز پنج شنبه استعفای خود را تقدیم شورا کرده بود که به علت اتمام ساعت کاری این استعفا روز شنبه به دست شورا رسید و با توجه به اینکه برای پذیرش استعفا باید ۴۸ ساعت از زمان آن نیز بگذرد به همین دلیل شورا شهر فومن استعفا را از دستور کار خارج کرده و با پنج رأی موافق اقدام به برکناری شهردار فومن کردند.

رئیس شورای شهر فومن در این جلسه علت برکناری شهردار بی ثباتی در مدیریت شهری در چند ماه گذشته عنوان کرد و گفت: نبود ثبات مدیریتی سبب شده بود که کارکنان این مجموعه دچار روزمرگی شده و انگیزه لازم برای کار را نداشته باشند.

زهرا نظری با اشاره به تغییر روند احراز صلاحیت شهردار در ماه‌های گذشته، تأکید کرد: باید یک فرد از بدنه خود شهرداری را به عنوان مدیریت شهری فومن انتخاب کنیم.

وی به گذشت دو سال و اندی از عمر شورای پنجم اشاره کرد و گفت: باید با یک انتخاب اصلح از فرصت باقیمانده برای بهبود وضعیت شهر استفاده کنیم.

گفتنی است حسین غلام نیا شهردار سابق فومن در این جلسه حضور نداشت.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین