کد خبر: ۵۹۲۳۵۲
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

پیام آیت الله مکارم شیرازی درپی شهادت امام جمعه کازرون: هرچه زودتر این حادثه غم انگیز ریشه یابی شود/ مسئولان محلی آرامش را حفظ کنند

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پیامی شهادت امام جمعه کازرون را تسلیت گفتند و از مسئولان این منطقه خواستند آرامش را حفظ کنند تا این حادثه منشا حوادث ناگوار دیگری نشود.
آفتاب‌‌نیوز :
 متن پیام این مرجع تقلید شیعیان به شرح زیر است:

خبر بسیار ناگوار حادثه شهادت امام جمعه کازرون حجت السلام والمسلمین آقاى خرسند بسیار مایه تاسف گردید. نامبرده عالمى فرزانه، مجاهد و از علاقمندان صدیق انقلاب اسلامى و از طرفداران آرامش در منطقه بود.

این حادثه غم‌انگیز هنگامى ناراحت کننده‌تر مى‌شود که بدانیم در ماه رمضان و در شب احیاء، بعد از مراسم احیاء واقع شده است. آن فقید سعید در ملاقاتى که با اینجانب داشت مى‌گفت منطقه ناآرام است و مسؤولین هم توجهى ندارند.

امیدواریم هر چه زودتر این حادثه غم‌انگیز ریشه‌یابى شود و مجرمان به سزاى اعمالشان برسند تا کسى به خود اجازه ندهد به آسانى یک امام جمعه معروف را اینچنین به قتل برساند.

این عالم فرزانه از ائمه جمعه فعال و حامى حوزه علمیه در منطقه کازرون بود.

اهالى محترم کازرون که مردمى شریف و دیندارند و همچنین مسؤولین محلى مراقب باشند، آرامش را حفظ کنند تا خداى نکرده این حادثه منشأ حوادث ناگوار دیگرى نشود.

حقیر این حادثه دردناک را به تمام اهالى محترم کازرون و ائمه جمعه استان فارس به خصوص به علماى اعلام و به‌ویژه به خاندان محترم آن فقید سعید صمیمانه تسلیت عرض مى‌کنم؛ علو درجات آن مرحوم و صبر و اجر براى خانواده او را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

شفقنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین