کد خبر: ۵۹۲۶۴۱
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
حضور رئیس‎جمهور در راهپیمایی روز جهانی قدس

روحانی: معامله قرن به ورشکستگی قرن تبدیل خواهد شد و به نتیجه نخواهد رسید

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه توطئه های استکبار و متجاوزین علیه قدس شریف و فلسطین به نتیجه نخواهد رسید ، اظهارداشت: تردید نداریم که پیروزی نهایی از آن حق و فلسطین خواهد بود و سرزمین فلسطین مامنی برای مسلمانان ، مسیحیان و یهودیان خواهد گردید.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی که همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس از تقاطع خیابان فردوسی در مسیر راهپیمایی گسترده و پرشور مردم تهران قرار گرفت، با  اشاره به اینکه روز قدس در تاریخ انقلاب اسلامی ایران از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: روز قدس روز تقابل همه مسلمانان در برابر متجاوزین عالم است و پیام قدس این است که فلسطین برای همیشه زنده بوده و قدس از آن مسلمانان است.

رئیس جمهور با  بیان اینکه دشمنان اسلام در دو سال گذشته توطئه های جدیدی علیه قدس طراحی کرده‌اند که البته به نتیجه نرسیده است، خاطرنشان کرد: دشمنان قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کردند که جز یکی دو کشور کوچک هیچ کشوری در جهان از آن حمایت نکرد. آنان همچنین جولان را از آن رژیم صهیونیستی  معرفی کردند که هیچ کشور و نهاد بین المللی  از آن حمایت نکرد.

روحانی: معامله قرن به ورشکستگی قرن تبدیل خواهد شد و به نتیجه نخواهد رسید

 روحانی تاکید کرد: بی تردید موضوع معامله قرن نیز به ورشکستگی قرن تبدیل خواهد شد و قطعا به نتیجه نخواهد رسید.

 رئیس جمهور اظهارداشت: ملت ایران 40 سال است که به خیابانها آمده و علیه استکبار و صهیونیست ها شعار می دهند و ملت فلسطین نیز 71 سال است که در برابر استکبار و صهیونیست ها مقاومت می کنند.

منبع: خبرگزاری اینسا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین